#1
Zalige afbeelding 🙈Bart De Wever en Georges Louis Bouchez willen het leger inzetten...
Geen énkele journalist durft zeker die eerste niet confronteren met het feit dat de war on drugs in bvb de VS en Mexico totaal niet heeft gewerkt. In Colombia gaan er stemmen voor een totaal andere aanpak op...
Ik stoor me ook aan het feit dat men alle drugs maar op één hoopje gooit, net als alle gebruikers.
Voor de rest: ik deel graag nog even deze leuke meme met jullie:
![]()
