Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsValerie wil nooit meer opiaten

Valerie wil nooit meer opiaten

3 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
r
reDStoneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dit is ook hoe het gaat in die serie Dopesick, over de oxy epidemie in de VS. In die serie, willen ze soms liever oxy's spuiten, dan bruin. Maar sommigen willen dan toch maar liever weer bruin, want dat vinden ze dan weer minder erg dan de oxy's.
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#2
Vluchtig gelezen en vond het wel mooi om te lezen. Net zoals ik ook iemand die begon met wiet en drank en dan ineens oxycodon ontdekt en dan uiteindelijk aan de heroïne gaat wanneer haar dosis werd verminderd.

www.rtlnieuws.nl

Valerie wil nooit meer verslaafd zijn aan opiaten: 'Kreeg zonder problemen herhaalrecepten'

In deze wekelijkse rubriek vertellen mensen over iets dat zij nooit meer willen meemaken, doen of laten. Deze week: Valerie de Ruiter (31) greep naar pijnstillers nadat ze werd gevloerd door een hernia. Ze raakte eraan verslaafd en ging uiteindelijk heroïne gebruiken. Zes jaar geleden kickte ze...
www.rtlnieuws.nl www.rtlnieuws.nl
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Het is lood om oud ijzer. De prijs zal het verschil wel maken....
C
CaRRitaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik vind het een beetje een raar verhaal. Ze had herhaal recepten van 180 mg per dag??? Dat is echt krankzinnig veel. En de nieuwe huisarts zet haar zonder pardon opeens op 80mg? Ook dat vind ik nogal raar. En hoezo kent ze straatdealers waar ze Oxy en later heroïne bij kan kopen? Gewone mensen kennen die niet, tenzij je in een bepaalde scene zit.

Luister, ik weet absoluut uit eigen ervaring hoe het kan dat je via een hernia (of in mijn geval de 2e hernia) aan de pijnstillers verslaafd kan raken. Maar er moet toch ook wel iets meer aan de hand zijn. Zij was heel verslavingsgevoelig. Ik vond het heerlijk om even aan mijn opgekropte traumas te kunnen ontsnappen. En dat is wat mij stoort aan dit verhaal. De huisarts krijgt hier wel heel erg de zwarte piet toegespeeld. Terwijl ik denk dat ze waarschijnlijk toch wel aan wat voor drug dan ook verslaafd was geraakt. Ze was al afhankelijk van drank en wiet en met haar kennissen, de straatdealers, was er vast en zeker een ander pilletje of snuifje voorbij gekomen die de genadeslag had gegeven. Een béétje eigen verantwoordelijkheid nemen zou haar goed staan.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."