Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSnufje LSD, tweemaal daags innemen bij de maaltijd

Snufje LSD, tweemaal daags innemen bij de maaltijd

6 antwoorden
868 weergaven
18-5-2026
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik vind dit echt zo'n mooie/interessante ontwikkeling waar ze nu allemaal mee bezig zijn mbt het gebruik van psychedelica of andere drugs zoals mdma bij ptss of ketamine bij depressie of andere psychische stoornissen. Ik ben heel benieuwd hoe het in 2040 echt zal gaan!

Snufje LSD, tweemaal daags innemen bij de maaltijd

www.maastrichtuniversity.nl www.maastrichtuniversity.nl
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik geloof er best in dat het kan werken.
Maar de dosis is wel belangrijk. Te hoog is te link zou ik als leek zeggen. Scheelt wel dat je het dan onder dokters begeleiding doet
G
Guapo TemudginLid
01-01-2024, 00:00
#3
Je vergeet speed voor mensen die druk zijn. Want + x2 = -
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#4
Guapo Temudgin zei:
Je vergeet speed voor mensen die druk zijn. Want + x2 = -
Klik om te vergroten...

Dat krijgen mensen met dexamfetamine nu eigenlijk ook al toch.
D
DeadwingLid
01-01-2024, 00:00
#5
Interessant artikel.

Ik heb toevallig twee weken geleden een aantal lp-lsd 20mg blotters besteld. Ik ga morgenochtend een of een halfje proberen. Mijn hoogste lsd dosis tot nu toe is 150 mg. Vond ik al vrij intens.. was ook pas mijn tweede trip. Ik heb naast 150 en 20 mg ook nog een aantal van 100mg hier liggen.

Bedankt voor de link.
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#6
"Snufje LSD, tweemaal daags innemen bij de maaltijd"

‘‘Wees niet bang dat je door de psychedelica in een trip zult belanden, want je zult waarschijnlijk slechts een tiende tot een twintigste van een reguliere dosis innemen,’’ aldus Kuypers. ‘‘Dat komt neer op zo’n 5 tot 20 microgram psychedelica per keer."

Beetje een anticlimax. Ik zat echt te hopen dat dit over goeie lijntjes van fijngemalen, pure LSD-kristallen ging. Daar wil ik wel een receptje van.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#7
‘‘Het verslavingspotentieel van psychedelica op microniveau lijkt minimaal. Uiteraard moeten we wel voorzichtig zijn en mensen vooraf goed screenen. We weten bijvoorbeeld uit eerder onderzoek dat de hartslag en bloeddruk omhoog kunnen gaan. Mensen moeten hoe dan ook vooral niet op eigen houtje gaan experimenteren met psychedelica en ze altijd nemen onder professionele begeleiding.’’


Ben het hier oneens mee. Ooit het boek gelezen LSD Therapie in Nederland?
als je met iemand tript die het al vaak (100+ keer) zie ik die persoon als een professioneel omdat die ECHT weet hoe het voelt en voornamelijk de hippocampus in het brein wordt 'geboost' met her herinneringen van vroeger vaak. Dat kan je oproepen door muziek o.a van die tijd wat je toen luisterde ik letterlijk (en geuren) kan terugspoelen naar dat jaar / gebeurtenissen. Doe dit zelf ook vaak. En maak notities erover of schrijf het in een kladblok. Heb hier zoveel nut van gehad dat sommige notities jaren later nog van pas komen.

plus microdosis is in 2040 echt allang geschiedenis wat het nu al bijna is met alle ervaringen op internet overal gedeeld van erowid tot drugs-forum.com en DMT World (een ander forum)

Dat dit absoluut niet nieuwswaardig is. Ze lopen in 2040 dan al afgerond achter sinds het jaar 1960 achter op het huidige informatie (ook op LSD Therapie) ver achter.

ik heb 2x bij een psycholoog gezeten onder invloed van 100ug 1p-lsd en de psycholoog had dit niet in de gaten. Behalve dat mijn geheugen erg goed werkte en ik er 'stralend uitzag' op deze manier heb ik grote doorbraken gemaakt.
En de laatste sessie heb ik het verteld maar ze geloofde mij niet eens toen ik mijn 'geheim' deelde. Ik was sprakeloos en dacht nou laat dan maar en laten we het gewoon "doorbraken " noemen.

Maar ik hoop dat er in 2040 standaard 1mg genomen wordt zodat het wel een volledige trip is.

Hoewel ik een echte LSD trip pas tel met 450+ ug/mcg is. Komt doordat ik al rruim20 jaar elke maand een trip neem. Soms tot boven de 1-2mg maar dat heeft dan vaak te maken met tolerantie.
plus benzodiazepines in mijn lijf. Waardoor ik simpelweg meer neem als de gemiddelde LSD gebruiker.

Ik juich dit toe maar met 20mcg zal ik zo goed als niks voelen alleen mijn pproblemen zal ik creative oplossen.

als ik mij niet vergis zal de therapeut het ook moeten nemen zodat men tenminste rond hetzelfde golflengte zijn.
Ben benieuwd naar de ontwikkelingen.

In de VS ken ik een therapeut die MDMA en psychocsabine Therapie aanbied. Ziet er ook echt uit als een hippie en straalt een hippy vibe uit. Met de natuur en dingen willen sturen naar waar het wel verboden is in de VS en er veel voor rekent (een psysobine sessie kost 800$ MDMA ook. Ze doet beide met een pauze van 2 weken ertussen.

Kortom dit wordt nu al aangeboden als je weet waar je moet zoeken.

Dus ik vind dit oud nieuws vooral door het boek LSD Therapie in Nederland uit 1960 ongeveer.

peace✌️
​

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."