#1
zondagavond gechineesd ongeveer een kwart van een kwart gram
maandagmiddag gechineesd ongeveer een halfje van een kwart gram
dinsdagmiddag weer een halfje van een kwart gram gechineesd
woensdagochtend een halfje van een kwart gram gesnoven
dat snuiven werkte iets te sterk, ging er bijna weer van kotsen net als vorige week toen had ik woensdag en donderdag gechineesd
op donderdag 2 keer , dus 3 keer die vorige week en ben toen alle 3 keren gaan kotsen
ik vraag me af nu ik woensdag ochtend voor het laatst gebruikt heb of ik
nou afkick verschijnselen ga krijgen???????????????????????
heb nog een half gram , is het slim om daar mee af te bouwen als ik onthoudingsverschijnselen krijg, en hoe moet ik dat doen dan
gewoon een klein snuifje als ik me echt beroerd voel??????????
wat kan ik tegen dat duffe gevoel doen voel me nu woensdag middag 5 uur nog steeds superduf van dat snuifje van vanochtend
maandagmiddag gechineesd ongeveer een halfje van een kwart gram
dinsdagmiddag weer een halfje van een kwart gram gechineesd
woensdagochtend een halfje van een kwart gram gesnoven
dat snuiven werkte iets te sterk, ging er bijna weer van kotsen net als vorige week toen had ik woensdag en donderdag gechineesd
op donderdag 2 keer , dus 3 keer die vorige week en ben toen alle 3 keren gaan kotsen
ik vraag me af nu ik woensdag ochtend voor het laatst gebruikt heb of ik
nou afkick verschijnselen ga krijgen???????????????????????
heb nog een half gram , is het slim om daar mee af te bouwen als ik onthoudingsverschijnselen krijg, en hoe moet ik dat doen dan
gewoon een klein snuifje als ik me echt beroerd voel??????????
wat kan ik tegen dat duffe gevoel doen voel me nu woensdag middag 5 uur nog steeds superduf van dat snuifje van vanochtend