Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsheroine hoe vaak? voordat onthoudingsverschijnselen

heroine hoe vaak? voordat onthoudingsverschijnselen

4 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#1
zondagavond gechineesd ongeveer een kwart van een kwart gram
maandagmiddag gechineesd ongeveer een halfje van een kwart gram
dinsdagmiddag weer een halfje van een kwart gram gechineesd
woensdagochtend een halfje van een kwart gram gesnoven
dat snuiven werkte iets te sterk, ging er bijna weer van kotsen net als vorige week toen had ik woensdag en donderdag gechineesd
op donderdag 2 keer , dus 3 keer die vorige week en ben toen alle 3 keren gaan kotsen
ik vraag me af nu ik woensdag ochtend voor het laatst gebruikt heb of ik
nou afkick verschijnselen ga krijgen???????????????????????
heb nog een half gram , is het slim om daar mee af te bouwen als ik onthoudingsverschijnselen krijg, en hoe moet ik dat doen dan
gewoon een klein snuifje als ik me echt beroerd voel??????????
wat kan ik tegen dat duffe gevoel doen voel me nu woensdag middag 5 uur nog steeds superduf van dat snuifje van vanochtend
p
platypusLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik zou het wegflikkeren, naar vrienden gaan die het niet doen, vertellen hoe het zit en vragen of zij je er doorheen helpen.
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#3
vogel zei:
ik vraag me af nu ik woensdag ochtend voor het laatst gebruikt heb of ik
nou afkick verschijnselen ga krijgen???????????????????????
Klik om te vergroten...

Zul je vanzelf wel voelen.

heb nog een half gram , is het slim om daar mee af te bouwen als ik onthoudingsverschijnselen krijg, en hoe moet ik dat doen dan
gewoon een klein snuifje als ik me echt beroerd voel??????????
Klik om te vergroten...

Het slimste is om eventuele afkickverschijnselen gewoonweg uit te zitten. Je hebt te kort en te weinig gebruikt om het af te moeten bouwen. Als je nu al gaat afbouwen hou je je gebruik in stand en da´s niet de bedoeling toch? Dus weg flikkeren die zooi. Of je wil graag hooked zijn aan de bruin?


wat kan ik tegen dat duffe gevoel doen voel me nu woensdag middag 5 uur nog steeds superduf van dat snuifje van vanochtend
Klik om te vergroten...

Is je eigen schuld, dus uitzitten die hap.
H
HDALid
01-01-2024, 00:00
#4
platypus zei:
ik zou het wegflikkeren, naar vrienden gaan die het niet doen, vertellen hoe het zit en vragen of zij je er doorheen helpen.
Klik om te vergroten...
Dat is natuurlijk wel een grote verantwoordelijkheid bij die vrienden leggen.
Als het te zwaar wordt : zoek professionele hulp.
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik voel me nou slap en futloos en het lijkt erop dat ik me eten moeilijk kan binnen houden daarom eet ik weinig sinds vandaag
voor af en toe is bruin wel leuk, maar 4 dagen achterelkaar is net effe teveel, wat maakt die bruin me trouwens superduf zeg
gister eerst effe wat gechineesd in het bos en toen met de bus naar het strand en daar een heel eind gelopen
maar dat snuifje om half 5 s,ochtens shit zeg wat was dat verdovend kon alleen nog maar op me bed leggen
echt een drugs om voor thuis te blijven tenzij je in het bos of op het strand wil slapen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."