Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIboga en afkicken..

Iboga en afkicken..

1 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja geestelijk zul je er nog wel een tijd lang mee bezig zijn.
Ander dagritme aan gaan houden, andere invulling. Da´s het moeilijkste.
Mindere dingen in het leven nuchter aangaan. Is ook moeilijk. Gevoelens van ongenoegen of leegheid niet meer bestrijden met dope.
Wordt nog een lang gevecht.
Ik ben nu eigenlijk 4 jaar clean van crack en speed. Maar nog iedere dag taal ik ernaar en is het een gevecht. En nou weer teveel blowen. Dus altijd blijft de behoefte om je ware gevoelens weg te maken en iets in je te proppen. En voor de zekerheid loop ik toch nog altijd met een gram pep op zak, want het zou eens nodig moeten zijn. Van de zotte.
Er zijn mensen die zeggen dat dat een leven lang zo blijft. Ik hoop van niet persoonlijk.
n
neboeLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik hoor dat het 14dagen duurt voordat ik naar een clinic kan

En ben door de afkick zo'n geestelijk wrak dat het beter is om mezelf maar opeen kleine onderhouds dosis te houden voordat ik lijpe dingen ga doen,
Ik dacht er iets te makkelijk over ook je leeftijd is aan het protestreren

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."