Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGoed of kwaad

Goed of kwaad

2 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
y
yellowmoonLid
01-01-2024, 00:00
#1
wat ik bij hero verslaafden niet begrijp is als ze het spul niet hebben

ik heb nou een kerel leren kennen van ongeveer 50 jaar hij had een hero verslaafde zoon dat kan gebeuren zouden jullie zeggen maar een zoon die zijn eigen moeder verkoopt(ja letterlijk en figuurlijk) kan ik nog steeds niet begrijpen

dat hero een persoon zo kan veranderen dat hij alleen voor hero leeft begrijp ik wel maar iemand die zijn eigen moeder die zelf naar klanten brengt ?,

hoe verslaafd je bent dan ook je kunt toch een verschil maken tussen goed en slecht en ook al je doet iets slechts je hebt het toch wel in de gaten dat je slecht mee bezig ben

dipnot(die kerel leeft in turkije )
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als de je zo ver bent vervagen alle grenzen en stompen je gevoelens af. Gevoel heb je alleen nog maar voor het spul. Of je daar nou je ouderlijk huis voor moet leegroven of je moeder voor hoer zetten. Het zal je een leur zijn. Geld voor dope is wat telt.
En als je al een schuldgevoel voelt dan verdruk je dat weer met je dope.
Dat is hoe t in elkaar zit denk ik.
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#3
yellowmoon zei:
dat hero een persoon zo kan veranderen dat hij alleen voor hero leeft begrijp ik wel maar iemand die zijn eigen moeder die zelf naar klanten brengt ?,

hoe verslaafd je bent dan ook je kunt toch een verschil maken tussen goed en slecht en ook al je doet iets slechts je hebt het toch wel in de gaten dat je slecht mee bezig ben
Klik om te vergroten...

Goed en slecht bestaan niet. Vandaar.

Blijkbaar begrijp je niet hoe erg iemand kan veranderen, want dan had je dat van die moeder ook wel begrepen. Maar als je op dit soort gevallen de begrippen 'goed & kwaad' gaat toepassen, zal je het ook nooit begrijpen.

Het is inderdaad kei en keihard, maar daarom heet het ook verslaving. Die man wordt een slaaf van heroine, de heroine bepaald zijn gedrag, niet meer de persoon zelf.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."