Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWé be Buzzing.. :D

Wé be Buzzing.. :D

2 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#1
Telefoon zei:
ik heb gedroogt papaver sap .. ik vraga me nu af hoe ik dit makkelijk opzet in een rook baare substantie of is dit rook baar ? of moet ik het filteren

kan ik het roken in een jointje .. ?:P :hearteyes:
Klik om te vergroten...

quote:''Heroine .. ik wil het wel proberen maar mijn verstand zecht gewoon Niet doen.?'' Dan zeg ik op mijn beurt:''het komt uiteindelijk allemaal van hetzelfde genotzalige blommetje''!

Het lijkt mij, nadat ik hier en daar een topic-je aan informatie tot mij heb genomen, ietwat lastig om hier een effect mee te behalen. Voor zover ík het begrijp is de beste methode thee zetten van je planten. Zo schijn je nog enig effect te kunnen behalen.

Voor roken heb je een dusdanige hoeveelheid (geduld) nodig, helemaal als het nog eens wilt gaan filteren. Dan lijkt het mij eenvoudiger om gewoon even een halfje bruin bij de bakker te halen.

Mocht je toch graag doorgaan met deze aktie, dan lijkt het mij nuttig om de zoekfunctie eens toe te passen. Je zal versteld staan wat daar allemaal uit komt rollen :wink:
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#2
oke ik ga thee zetten haha ^^ :wave:
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik heb gedroogt papaver sap .. ik vraga me nu af hoe ik dit makkelijk opzet in een rook baare substantie of is dit rook baar ? of moet ik het filteren

kan ik het roken in een jointje .. ?:P :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."