#1
Telefoon zei:ik heb gedroogt papaver sap .. ik vraga me nu af hoe ik dit makkelijk opzet in een rook baare substantie of is dit rook baar ? of moet ik het filteren
kan ik het roken in een jointje .. ?:P![]()
quote:''Heroine .. ik wil het wel proberen maar mijn verstand zecht gewoon Niet doen.?'' Dan zeg ik op mijn beurt:''het komt uiteindelijk allemaal van hetzelfde genotzalige blommetje''!
Het lijkt mij, nadat ik hier en daar een topic-je aan informatie tot mij heb genomen, ietwat lastig om hier een effect mee te behalen. Voor zover Ãk het begrijp is de beste methode thee zetten van je planten. Zo schijn je nog enig effect te kunnen behalen.
Voor roken heb je een dusdanige hoeveelheid (geduld) nodig, helemaal als het nog eens wilt gaan filteren. Dan lijkt het mij eenvoudiger om gewoon even een halfje bruin bij de bakker te halen.
Mocht je toch graag doorgaan met deze aktie, dan lijkt het mij nuttig om de zoekfunctie eens toe te passen. Je zal versteld staan wat daar allemaal uit komt rollen
