Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWie doet hier eenmansaffaires?

Wie doet hier eenmansaffaires?

12 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zonder de smack scene te kennen.

Gespreid bed in een warme kamer lekker stiekem alleen, maar in goed gezeldschap ( :wink: ) incidenteel (paar keer per jaar) in je eentje flashen en met een zucht languit op bed genieten van de mantel en zachte dekens. Liefst 's Winters in de nacht.
j
jajaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Yeah, that' s life; stiekem alleen..
e
eendLid
01-01-2024, 00:00
#3
Vroeger, toen ik de Hero nog nuttigde was dit ook op mij van toepassing.

Lekker knikkebollend in bed...24/7...niet slapen, niet wakker...dat was ronduit heerlijk.

Overigens was alles lekkerder onder invloed van Hero. Het eten bijvoorbeeld smaakte mij nóg lekkerder dan het normaal al deed.

Het was één grote egoïstische beleving, die jaren.
j
jajaLid
01-01-2024, 00:00
#4
'T zijn eigenlijk korte vakanties.

Als je 't goed doet, tenminste..

:wink:
e
eendLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zo zou je het kunnen zien - ervaren.

Had jij niet één keer een lange vakantie genomen, jaja?! Staat me vaag iets van bij ingrijpende gebeurtenissen kan die korte vakantie omslaan naar een héle lange :wink:

Verders een prettige, korte vakantie toegewenst.
j
jajaLid
01-01-2024, 00:00
#6
eend zei:

Had jij niet één keer een lange vakantie genomen, jaja?!
Klik om te vergroten...


Idd; dergelijke vakanties brengen "enig" risico met zich mee.
Bij mij is zo'n reis ooit eens uitgelopen op een zeer langdurige soort van wereldreis; ook wat betreft de kosten; kortom één heftige bad-trip.

Tegenwoordig geef ik weer de voorkeur aan de kortere uitstapjes.
e
eendLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dat is bijzonder knap van je, jaja. Hoe komt het dat je nu wel een tijd aan de vakanties kan verbinden?

Heeft de Kratom-kuur hier iets mee van doen?

Denk je dat het ook vol te houden is wanneer er zich nóg een ingrijpende gebeurtenis zal voordoen?

Hoe dan ook veel genot toegewenst. Niets gaat boven het échte spul, indien je het in de hand kan houden.

Groet,

De eend
j
jajaLid
01-01-2024, 00:00
#8
eend zei:
Dat is bijzonder knap van je, jaja. Hoe komt het dat je nu wel een tijd aan de vakanties kan verbinden?

Denk je dat het ook vol te houden is wanneer er zich nóg een ingrijpende gebeurtenis zal voordoen?

De eend
Klik om te vergroten...

Zoals ik al schreef gebruik ik enkel recreatief, en absoluut niet om ergens voor te "vluchten".
Dit vergt uiteraard de nodige zelfkennis en discipline, maar ik meen die onderhand in de loop der jaren wel opgebouwd te hebben.

Heroïne is werkelijk een hemels(e) gif(t) mits je er bewust mee omgaat en er absoluut geen misbruik van maakt!
e
eendLid
01-01-2024, 00:00
#9
jaja zei:
eend zei:
...

Denk je dat het ook vol te houden is wanneer er zich nóg een ingrijpende gebeurtenis zal voordoen?

De eend
Klik om te vergroten...

Zoals ik al schreef gebruik ik enkel recreatief, en absoluut niet om ergens voor te "vluchten".
Dit vergt uiteraard de nodige zelfkennis en discipline, maar ik meen die onderhand in de loop der jaren wel opgebouwd te hebben.

Heroïne is werkelijk een hemels(e) gif(t) mits je er bewust mee omgaat en er absoluut geen misbruik van maakt!
Klik om te vergroten...

Okay, dat klinkt logisch!

Alleen bemerk ik dat je de tweede vraag min of meer ontloopt?!

Als ik vanuit mijn eigen situatie spreek, dan is het enige risico tot terugvallen, een ingrijpende gebeurtenis. Ik weet wat Heroine voor mij kan betekenen op zo'n moment. Alle zorgen/problemen die het natuurlijk ook met zich mee brengt, stop ik dan weg, vrees ik. Maar dit is misschien enkel de angst.

Greetings
j
jajaLid
01-01-2024, 00:00
#10
eend zei:

Okay, dat klinkt logisch!

Alleen bemerk ik dat je de tweede vraag min of meer ontloopt?!

Als ik vanuit mijn eigen situatie spreek, dan is het enige risico tot terugvallen, een ingrijpende gebeurtenis. Ik weet wat Heroine voor mij kan betekenen op zo'n moment. Alle zorgen/problemen die het natuurlijk ook met zich mee brengt, stop ik dan weg, vrees ik. Maar dit is misschien enkel de angst.

Greetings
Klik om te vergroten...

Lijkt mij niet Eend; ik ben er onderhand toch wel achtergekomen dat de vlucht in middelen na een tegenslag enkel tijdelijk verlichting biedt, maar op de lange duur biedt het geen enkele soelaas; het maakt de situatie enkel nog nijpender.
Reden te meer voor mij om m.n. in dergelijke tijden mij van gebruik te onthouden.

Groeten.
e
eendLid
01-01-2024, 00:00
#11
jaja zei:
Lijkt mij niet Eend; ik ben er onderhand toch wel achtergekomen dat de vlucht in middelen na een tegenslag enkel tijdelijk verlichting biedt, maar op de lange duur biedt het geen enkele soelaas; het maakt de situatie enkel nog nijpender.
Reden te meer voor mij om m.n. in dergelijke tijden mij van gebruik te onthouden.

Groeten.
Klik om te vergroten...

Nogmaals mijn complimenten voor uw zelfkennis en vastberadenheid!

De tijd zal voor mij uitwijzen of het een helende factor bevat!
De eend groet U, Jaja :wink:
F
FlipMeisterLid
01-01-2024, 00:00
#12
^

STOP DE COLORED LETTERS
j
jajaLid
01-01-2024, 00:00
#13
eend zei:


De eend groet U, Jaja :wink:
Klik om te vergroten...


Dank, en evenzo.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."