Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumspapaver plant

papaver plant

7 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
h
haaitandLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mijn papavers zijn volop in bloei. Maar bij mijn rijpe bollen komt er zeer weinig sap vrij weet er iemand wat ik iets verkeerd doe?
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#2
Weet je wel zeker dat je Papaver somniferum hebt? DIt is een zeer belangrijk gegeven :wink:
h
haaitandLid
01-01-2024, 00:00
#3
speeseend zei:
Weet je wel zeker dat je Papaver somniferum hebt? DIt is een zeer belangrijk gegeven :wink:
Klik om te vergroten...
ja ik ben er zeker van ik heb ze gekocht in aveve (tuinbouw winkel in belgië)
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hee Haaibaai,

hier heb ik wel een leuke, ineressante link voor je. klik hier

Aan het einde van elke pagina kan je naar de volgende klikken.

Nou ja, succes! Verder weet ik je niet helpen,

De Eend
h
haaitandLid
01-01-2024, 00:00
#5
speeseend zei:
Hee Haaibaai,

hier heb ik wel een leuke, ineressante link voor je. klik hier

Aan het einde van elke pagina kan je naar de volgende klikken.

Nou ja, succes! Verder weet ik je niet helpen,

De Eend
Klik om te vergroten...
dank u voor de site ze is wel handig maar groeien die bollen nog als de blaadjes er af zijn?
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik vergelijk het met iets wat mij bekend is. Of dat daadwerkelijk opgaat, laatr ik aan de werkelijke kenners over.

Neem nu een rosebottel. Deze grooit juist nadat de bladeren eraf zijn gevallen. Tenminste, bij mij in de tuin werkt het zo :wink:

Heb je al op opiophile.org; klik hier gekeken? Hier kan je een heleboel vinden.

Gr.,


Eend

EDIT

poppies.org is ook een hele goede site. Have fun
4
4 fmpLid
01-01-2024, 00:00
#7
Je moet idd wachten tot de bloem helemaal uitgebloeid is en er enkel nog een krans bovenop de bol zit. Op dat moment kun je opium eraf halen. Het sap van 5 bollen gaf mijn een leuke rush een aantal jaar geleden :grin:
A
ArieKanariELid
01-01-2024, 00:00
#8
mijn druivenplant doet het ook zoveel beter qua groeien van druiventrossen, nadat ik eenmaal veel bladeren heb weggesnoeid .. dus soms is minder blad beter .. zo kan de 'bloeienergie' beter overgaan naar de 'bloeipunten' ipv dat het wordt besteed aan doelloze blaadjes, waar je toch niets aan hebt :wink:

tis maar een vergelijking :wink:

:wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."