#1
Mijn papavers zijn volop in bloei. Maar bij mijn rijpe bollen komt er zeer weinig sap vrij weet er iemand wat ik iets verkeerd doe?
ja ik ben er zeker van ik heb ze gekocht in aveve (tuinbouw winkel in belgië)speeseend zei:Weet je wel zeker dat je Papaver somniferum hebt? DIt is een zeer belangrijk gegeven![]()
dank u voor de site ze is wel handig maar groeien die bollen nog als de blaadjes er af zijn?speeseend zei:Hee Haaibaai,
hier heb ik wel een leuke, ineressante link voor je. klik hier
Aan het einde van elke pagina kan je naar de volgende klikken.
Nou ja, succes! Verder weet ik je niet helpen,
De Eend

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."