Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVragen over opium

Vragen over opium

9 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
A
AlbinoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik wil/wou dus een keer opium proberen. Nu is het geval dat ik een vriend van me heb gesproken hierover. Hij beweerd dat als je opium rookt dat het zo'n goed gevoel is dat je daarna nooit meer zo gelukkig kan worden als eerst.. Hij beweerd ook dat je ontwenningsverschijnselen kan krijgen na het gebruik van 1x opium.
Moet ik dit geloven..? :rolleyes:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nee
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nee. Zelfs bij enkelvoudig heroïnegebruik (wat vele malen sterker en verslavender is) zal dat niet gebeuren, pas wordt het een probleem als je regelmatig heroïne gaat gebruiken.. probeer er dan maar van af te komen. En als je puur op "gelukkig gevoel" af gaat, MDMA en de 2C-series maakt me in mijn gevoel veel "gelukkiger" dan downers.. Ik zeg niet dat ze beter zijn, maar als je naar "geluk" kijkt (serotonine). En ik kan prima gelukkig zijn zonder mdma, in feite heb ik al 7 maanden geen mdma gehad, alles prima hoor, ben blij =).
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Albino zei:
Ik wil/wou dus een keer opium proberen. Nu is het geval dat ik een vriend van me heb gesproken hierover. Hij beweerd dat als je opium rookt dat het zo'n goed gevoel is dat je daarna nooit meer zo gelukkig kan worden als eerst.. Hij beweerd ook dat je ontwenningsverschijnselen kan krijgen na het gebruik van 1x opium.
Moet ik dit geloven..? :rolleyes:
Klik om te vergroten...

je vriend is een crappratertje ....

heeft ie niet eens internet ?

:wave:
A
AlbinoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik vermoedde ook al dat er niks van klopt maarja, in iedergeval bedankt voor de reacties :).
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#6
Angramar Temenos zei:
En ik kan prima gelukkig zijn zonder mdma, in feite heb ik al 7 maanden geen mdma gehad, alles prima hoor, ben blij =).
Klik om te vergroten...
Komt op mij over of je iemand probeert te overtuigen, niet jezelf hoop ik?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#7
speeseend zei:
Was het eerder wel aangekomen?
Klik om te vergroten...
Wie zal het zeggen..
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#8
ExceptionalInsight zei:
Angramar Temenos zei:
En ik kan prima gelukkig zijn zonder mdma, in feite heb ik al 7 maanden geen mdma gehad, alles prima hoor, ben blij =).
Klik om te vergroten...
Komt op mij over of je iemand probeert te overtuigen, niet jezelf hoop ik?
Klik om te vergroten...

Ja, de lui hier dat je niet opeens nooit meer gelukkig bent als je eenmaal super gelukkig bent. MDMA is echt niet zo verslavend dat iemand na 7 maanden zo erg moeite moet doen om het niet te nemen hoor. Als de tijd er weer voor rijp is ga ik weer mdma doen, maar het is voor mij niet echt een uitgaansdrug.. Ik gebruik het liever voor een heerlijk weekendje met een speciaal meisje :flushed:

En als je het niet zo vaak gebruikt is elke keer weer prachtig :hearteyes:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#9
Angramar Temenos zei:
En als je het niet zo vaak gebruikt is elke keer weer prachtig :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Just keep that in mind, voor mij komt dat advies wat te laat (:
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#10
Was het eerder wel aangekomen?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."