Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsvan heroine naar subutex

van heroine naar subutex

1 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
h
hazejunkLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik gebruik nou al weer ongeveer een jaartje eerdere dag heroine. Dit is na 1,5 jaar clean te zijn geweest met BUPE. In het totaal gebruik ik al weer 6 jaar ofzo.

Vandaag ga ik de overstap naar bupe weer eens maken. Want het gebruik van heroine gaat me weer te veel moeite kosten. Financieel dan.

Maar tot nu toe lukt het me nog niet echt. Iedere keer als ik een uur of 14-16 niet meer heb gebruikt en me bupe in neem word ik niet beter. Maar blijkt de afkick zo´n beetje het zelfde, onrust(en alles wat er bij komt kijken' ,pijn in benen ,schijterij ,en niet slapen. En omdat ik me niet beter ga voelen neem ik dus toch weer bruin.

Deze keer heb ik een hoop benzo´s en loperamide om te helpen.

Maar mijn vraag is heeft er iemand anders ervaring met het feit dat bupe niet meer werkt naar een flinke heroine bing. OF zijn er nog tips om het wat beter te maken.


Thanks
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#2
Probeer nog langer uit te stellen, zodat er geen tegenwerking door de Buprenorfine kan ontstaan. Met Hero kon ik zo na een periode van wennen wel vierentwintig uur zonder. Zelf ben ik na binnen één week Methadon in rap tempo af te bouwen overgestapt op de Buprenorfine. Ik begon met twee mg. en eventueel nog twee erbij, Oxazepam paraat en dat ging perfect.

De eerste weken voelde ik me niet bepaald goed of zo maar een ander middel was zowiezo een stap de verkeerde richting in.

Uiteindelijk ben ik in de eerste paar weken, met stappen, uitgekomen op tien mg. Buprenorfine. Achteraf gezien waarschijnlijk niet nodig, met de juiste instelling :)

Persoonlijk denk ik dat het elke keer moeilijker zal gaan, om af te kicken. Ik hoop voor je dat het nu anders is dan de voorgaande perioden, anders vrees ik dat er wederom een reden is om terug te gaan naar het lekkerste gevoel op aarde.

Succes man,

Eend

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."