Waar het helaas altijd om draait; GELD.
Methadon is relatief goedkoop. De overheid denkt kennelijk zo goedkoper uit te zijn, maar ik ben ervan overtuigd dat Methadon- afkick een langere lijdensweg is, met meer terugvallen en dus meer tijd en geld kost.
Nu moeten zij dat nog inzien en dan zijn we er (bijna).
Groetjes, R@r@!
#4
ja dat was ook zoon soort middel.ik had dan capsules met burgodin seresta en ippicua(kotsmiddel).dimethylheptanon was ook zoon combi en dat was de naam op het potje.het had een veel kortere werktijd dan methadon.5 a 6 uur maar heb het nooit in de verslavingszorg gezien maar idd het zal met geld te maken hebben terwijl methadon erger dan de kwaal is.
#5
heuuuuhhh ????
ay daar is het te lang geleden voor om nog een stikker ervan te hebben.ik heb het over 15 jaar geleden.
en omdat er capsules van gemaakt werden had je een combinatie van dymethylheptanon,seresta en ippicua(een middel dat bij te veel voor overgeven zorgd zodat je geen overdosis kan krijgen.
datzelfde deed mijn arts met burgodin als werkzame stof.
#6
hallo,ik heb al 30 jaar M.O.B.
ik vraag me alleen af waarom de verslavingszorg over het algemeen met methadon werkt.
dat middel is 10x zo verslavend en sterker dan de heroine zelf.
ik heb jarenlang buiten de verslavingszorg mijn medicijnen gehad,zoals bezitramide en dimetylheptanon.dat werkte perfekt en is ook niet zoon troep en je kan er makkelijk mee afbouwen.jammer genoeg is dat niet meer te krijgen in holland.
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.