Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswaarom altijd methadon

waarom altijd methadon

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
l
lfonwnLid
01-01-2024, 00:00
#1
replica rolex store

Cheap replica rolex store and fake rolex watches at Linkreplica.com
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#2
Burgodin is uit de handel gehaald vanwege mogelijke incidenten (tatale overdosis).

Dat andere goedje kan ik zo niet herkennen, misschien heb je een merknaam, plaatje van de verpakking of zo?
r
r@r@Lid
01-01-2024, 00:00
#3
labradoor zei:
ik vraag me alleen af waarom de verslavingszorg over het algemeen met methadon werkt. dat middel is 10x zo verslavend en sterker dan de heroine zelf.
Klik om te vergroten...

Hoi Labrador,

Waar het helaas altijd om draait; GELD.
Methadon is relatief goedkoop. De overheid denkt kennelijk zo goedkoper uit te zijn, maar ik ben ervan overtuigd dat Methadon- afkick een langere lijdensweg is, met meer terugvallen en dus meer tijd en geld kost.

Nu moeten zij dat nog inzien en dan zijn we er (bijna). :wink:

Groetjes, R@r@! :wave:
l
labradoorLid
01-01-2024, 00:00
#4
ja dat was ook zoon soort middel.ik had dan capsules met burgodin seresta en ippicua(kotsmiddel).dimethylheptanon was ook zoon combi en dat was de naam op het potje.het had een veel kortere werktijd dan methadon.5 a 6 uur maar heb het nooit in de verslavingszorg gezien maar idd het zal met geld te maken hebben terwijl methadon erger dan de kwaal is.
l
labradoorLid
01-01-2024, 00:00
#5
heuuuuhhh ????

ay daar is het te lang geleden voor om nog een stikker ervan te hebben.ik heb het over 15 jaar geleden.
en omdat er capsules van gemaakt werden had je een combinatie van dymethylheptanon,seresta en ippicua(een middel dat bij te veel voor overgeven zorgd zodat je geen overdosis kan krijgen.
datzelfde deed mijn arts met burgodin als werkzame stof.
l
labradoorLid
01-01-2024, 00:00
#6
hallo,ik heb al 30 jaar M.O.B.
ik vraag me alleen af waarom de verslavingszorg over het algemeen met methadon werkt.
dat middel is 10x zo verslavend en sterker dan de heroine zelf.
ik heb jarenlang buiten de verslavingszorg mijn medicijnen gehad,zoals bezitramide en dimetylheptanon.dat werkte perfekt en is ook niet zoon troep en je kan er makkelijk mee afbouwen.jammer genoeg is dat niet meer te krijgen in holland.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."