Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPaar vraagjes over heroine ..

Paar vraagjes over heroine ..

8 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
b
blutengelLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heb de laatste tijd heel harde keelpijn, waarschijnlijk door het chinezen, hoe kan ik die verminderen? Waarschijnlijk brand ik het plastic niet genoeg af ..

Heb vandaag amper kunnen chinezen door mijn keel en heb al heel de dag de hik. Kan dit een afkickverschijnsel zijn of zit mijn maag te vol omdat heroine de spijsvertering stillegt?

Grtz
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#2
´plastic niet genoeg afbranden?´ Wat chinees jij in vredesnaam? Waar / wanneer moet je plastic afbranden?
r
r@r@Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Volgens mij rook jij de heroïne nog in het (plastic) bolletje :confused:

Lijkt me idd funest voor o.a. je keel :grin:
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#4
die is maf :grin: gewoon afbranden, dat bolletje. of hij chineest met een plastic rietje, maar wanneer je dat af moet branden...
b
blutengelLid
01-01-2024, 00:00
#5
Bedoelde de plastic van het zilverpapier.

Keelpijn is bijna weg.
Heeft er iemand tips voor constipatie? :openmouth:

Ow ja .. ik beantwoord geen berichten met de vraag waar je heroine kan vinden :rolleyes: :wave:

Grtz
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#6
blutengel zei:
Bedoelde de plastic van het zilverpapier.
Klik om te vergroten...
Daar zit geen plastic op.

blutengel zei:
Heeft er iemand tips voor constipatie? :openmouth:
Klik om te vergroten...
Laxeermiddelen?
Y
YoroLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik kreeg van veel en vaak chinezen ook geregeld keelpijn.
Lijkt mij niet aan plastic ofzo liggen hoor, gewoon de bruin zelf.
Ging ook altijd vanzelf weer over.

Oplossing: niet meer chinezen :wink:

Constipatie: Tja, ook dat hoorde er bij mij geregeld bij.

Oplossing: niet meer chinezen :P
Of zoal mr insight zegt: laxeermiddel. Dat werkt ook altijd prima :rock:
b
blutengelLid
01-01-2024, 00:00
#8
Yoro zei:
Ik kreeg van veel en vaak chinezen ook geregeld keelpijn.
Lijkt mij niet aan plastic ofzo liggen hoor, gewoon de bruin zelf.
Ging ook altijd vanzelf weer over.

Oplossing: niet meer chinezen :wink:

Constipatie: Tja, ook dat hoorde er bij mij geregeld bij.

Oplossing: niet meer chinezen :P
Of zoal mr insight zegt: laxeermiddel. Dat werkt ook altijd prima :rock:
Klik om te vergroten...


weet ik wel :wink: stoppen is alijd het beste ... :P
wist eigenlijk niet goed of het misschien door giftige stoffen van zilverpapier kwamen
neem wel laxeermiddelen maar vroeg me af of er nog andere tips waren :)

Grtz
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#9
oh, junkie-style folie-en :wink:folie van een chocoladewikkel bijvoorbeeld?!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."