Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVraag over rol van hoeveelheid vs afkick

Vraag over rol van hoeveelheid vs afkick

3 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
Z
ZeepbelLid
01-01-2024, 00:00
#1
Beste mensjes

ik heb een vraag, en ik ga hem zo duidelijk mogelijk proberen te stellen :)
Voor sommige onder jullie is het misschien een domme vraag, maar ik wil het toch met zekerheid weten.

Als je dagelijks heroine rookt (chinezen), maar geen grote hoeveelheid (0,5g per dag) en dit ook niet meer wordt na een tijdje, is de afkick lichamelijk moest je stoppen, dan even sterk dan bij iemand die 2,5g per dag rookt?

Of heeft dit misschien ook te maken met hoe lang je rookt, hoeveel dagen.

Voila, that's the question :)

Peace !
i
ilyasLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik weet niet echt veel van opiaten, maar de duur van gebruik heeft er zeker mee te maken. Ik zou persoonlijk nooit elke dag hero willen roken. Er zal een afkick komen als je dagelijks rookt, maakt niet uit hoeveel. Of de afkick zwaarder zal zijn als je meer rookt, ik denk het wel ja.

Lees je zeer goed in, ken de gevaren. en vooral, ken jezelf
just in case, als je het wilt proberen.

Maar, luister naar andere gebruikers die hier zitten. Ik heb er (nog) niet veel verstand van + ik heb nog nooit hero gebruikt. En ik ben ook niet van plan om te gaan gebruiken.
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#3
Een halve gram is volgens mij geen klein beetje. Maar goed, ik denk dat je hier ook hondsberoerd van zal worden, zodra je stopt met gebruiken.
Z
ZeepbelLid
01-01-2024, 00:00
#4
hhm.. thx voor de reactie!

peace !

*EDIT: ondertussen is mijn leven drastisch veranderd door mijn toenemend gebruik van heroine.. ben ondertussen voor de eerste keer afgekicked, en woon terug bij m'n ouders.

Ga men verhaal hier wel volledig eens neerpennen als ik me er klaar voor voel.

Peace ! :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."