waarom ga je niet in een methadonprogramma en bouw je die zooi af
als het je dan ook nog eens lukt om geen bruin te gebruiken, ben je daar ook vanaf en ben je weer zo vrij als een vogeltje
tis alleen niet zo makkelijk als dat het getiept is das het probleem
en juist omdat het niet zo makkelijk is, is misschien wel 1 van de beste manieren om van die zooi af te komen, professionele hulp te zoeken bij het afkicken. Ik zou dus als ik jou was eens langs gaan bij je huisarts of andere instanties in eindhoven die je kunnen helpen.
je staat er zeker niet alleen voor, maar je zal wel zelf moeten aankloppen bij degenen die jou hulp en bijstand kunnen geven.
sterkte
AkA
Eenzaamheid is relatief ...
uiteindelijk ben je net zo alleen als dat je je voelt, al zijn dr duizenden mensen voor je, je moet ze ook toelaten he
![:wink:]()