Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumszuurstof verlaagt kwaliteit heroine ?

zuurstof verlaagt kwaliteit heroine ?

2 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik gebruik zo'n 27 jaar heroine en heb de kwaliteit ervan zien verlagen van een kleine 90% tot wat t nu is, zo'n kleine 20%, maar dat terzijde.
wat ik me afvraag is waarom zuurstof de dope de laatste 8 jaar ofzo zo erg aantast in kwaliteit.
mijn dagelijkse dosis is een gram, en vroeger bewaarde ik die gewoon in een papieren pakje waar ik om de 1,5 a 2 uur een flinke chinees uit nam. ik zorg er altijd voor dat ik 's ochtends nog wat over heb om de dag mee te beginnen, en die chinees die s ochtends over was was dan altijd nog even sterk als wanneer ik de bruin kocht de dag ervoor.
maar de laatste jaren is t gewoon belachelijk. als ik nu een gram koop en die in een papieren pakje zou bewaren, en die de hele dag steeds even zou openen dan is de kwaliteit s avonds al knap gezakt, om nog maar te zwijgen van de kwaliteit die de punt heeft die ik s ochtends gebruik, die doet dan haast niets meer.
daarom hak ik tegenwordig de gram gelijk in 4 kwartjes, en bewaar die dan in kleine balletjes die ik zelf maak.
ik ben er niet zeker van dat het zuurstof is die de kwaliteit zo erg verlaagt, iemand anders vertelde me dat het t vocht was dat in de lucht zit, die de kwaliteit aantast.

mijn dealer die ik al 17 jaar ken is een beste vent, maar niet al te slim, en vooral nogal lui. al zeker een jaar klaag ik tegen hem dat hij voorzichtig moet zijn hiermee, maar zoals gezegt is hij liever lui dan moe. dus ipv in 1 keer alle balletjes te maken, zodat er zo weinig mogelijk zuurstof bij komt. maakt hij steeds maar zoveel als dat hij die dag denkt nodig te hebben, wat dus resulteert in dat die dope zak van hem steeds weer open en dicht gaat. ik merk dan ook precies wanneer hij opnieuw heeft ingekocht, dan is het nog sterk, maar de dagen erna zakt t schrikbarend hard, tot diep bedroevend zelfs.
het enige wat erten helpt is 5 gram kopen, want daar is dan nog niets mee aan de hand. t is ook goedkoper, maarja, ik heb niet altijd 90 euro om aan dope te besteden. dus zodra ik dan een gram weer moet kopen, dan is het vaak maar half zo sterk.

wie heeft hier nog meer last van, en is het inderdaad zuurstof dat dit veroorzaakt. en waarom is dat nu dan zo, en was dat vroeger niet zo?
R
Reiziger888Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik weet dat ook temperatuur er iets mee doet,en dan vooral kou...maar anderzijds is het snachts in afganistan ook koud,dus zeker ben ik niet,,vroeger toen ik zelf verkocht hield ik het ook altijd zoveel mogelijk luchtdicht in 3 dubbel plastic en op kamertemperatuur,maar toen kocht ik per 2 ons minimaal in,en was de kwaliteit eerstehand van een goede turk...zo uit de seal,in brok keihard,echt hamerwerk
Enfin misschien is er een scheikundige die dit weet...
groet de Reiziger :wave:
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#3
bedankt Reiziger, en ja, met 2 ons kom je er wel. dan heb je zeker direct van de zuivere aanvoer. vandaar dat ik 5 gr neem, als ik het geld ervoor heb. is dan wel niet zo zuiver als wanneer je een ons of 2 neemt, maar toch zuiverder als wanneer je een grammetje moet nemen.

aan hitte heb ik nooit gedacht, zou kunnen dat t de kwaliteit ook beinvloed. maar daar is in dit geval geen sprake van, het is of zuurstof, of vocht wat in de gewone kamer lucht zit.

misschien iemand anders nog dit iets meer hierover kan zeggen?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."