#1
ik gebruik zo'n 27 jaar heroine en heb de kwaliteit ervan zien verlagen van een kleine 90% tot wat t nu is, zo'n kleine 20%, maar dat terzijde.
wat ik me afvraag is waarom zuurstof de dope de laatste 8 jaar ofzo zo erg aantast in kwaliteit.
mijn dagelijkse dosis is een gram, en vroeger bewaarde ik die gewoon in een papieren pakje waar ik om de 1,5 a 2 uur een flinke chinees uit nam. ik zorg er altijd voor dat ik 's ochtends nog wat over heb om de dag mee te beginnen, en die chinees die s ochtends over was was dan altijd nog even sterk als wanneer ik de bruin kocht de dag ervoor.
maar de laatste jaren is t gewoon belachelijk. als ik nu een gram koop en die in een papieren pakje zou bewaren, en die de hele dag steeds even zou openen dan is de kwaliteit s avonds al knap gezakt, om nog maar te zwijgen van de kwaliteit die de punt heeft die ik s ochtends gebruik, die doet dan haast niets meer.
daarom hak ik tegenwordig de gram gelijk in 4 kwartjes, en bewaar die dan in kleine balletjes die ik zelf maak.
ik ben er niet zeker van dat het zuurstof is die de kwaliteit zo erg verlaagt, iemand anders vertelde me dat het t vocht was dat in de lucht zit, die de kwaliteit aantast.
mijn dealer die ik al 17 jaar ken is een beste vent, maar niet al te slim, en vooral nogal lui. al zeker een jaar klaag ik tegen hem dat hij voorzichtig moet zijn hiermee, maar zoals gezegt is hij liever lui dan moe. dus ipv in 1 keer alle balletjes te maken, zodat er zo weinig mogelijk zuurstof bij komt. maakt hij steeds maar zoveel als dat hij die dag denkt nodig te hebben, wat dus resulteert in dat die dope zak van hem steeds weer open en dicht gaat. ik merk dan ook precies wanneer hij opnieuw heeft ingekocht, dan is het nog sterk, maar de dagen erna zakt t schrikbarend hard, tot diep bedroevend zelfs.
het enige wat erten helpt is 5 gram kopen, want daar is dan nog niets mee aan de hand. t is ook goedkoper, maarja, ik heb niet altijd 90 euro om aan dope te besteden. dus zodra ik dan een gram weer moet kopen, dan is het vaak maar half zo sterk.
wie heeft hier nog meer last van, en is het inderdaad zuurstof dat dit veroorzaakt. en waarom is dat nu dan zo, en was dat vroeger niet zo?
wat ik me afvraag is waarom zuurstof de dope de laatste 8 jaar ofzo zo erg aantast in kwaliteit.
mijn dagelijkse dosis is een gram, en vroeger bewaarde ik die gewoon in een papieren pakje waar ik om de 1,5 a 2 uur een flinke chinees uit nam. ik zorg er altijd voor dat ik 's ochtends nog wat over heb om de dag mee te beginnen, en die chinees die s ochtends over was was dan altijd nog even sterk als wanneer ik de bruin kocht de dag ervoor.
maar de laatste jaren is t gewoon belachelijk. als ik nu een gram koop en die in een papieren pakje zou bewaren, en die de hele dag steeds even zou openen dan is de kwaliteit s avonds al knap gezakt, om nog maar te zwijgen van de kwaliteit die de punt heeft die ik s ochtends gebruik, die doet dan haast niets meer.
daarom hak ik tegenwordig de gram gelijk in 4 kwartjes, en bewaar die dan in kleine balletjes die ik zelf maak.
ik ben er niet zeker van dat het zuurstof is die de kwaliteit zo erg verlaagt, iemand anders vertelde me dat het t vocht was dat in de lucht zit, die de kwaliteit aantast.
mijn dealer die ik al 17 jaar ken is een beste vent, maar niet al te slim, en vooral nogal lui. al zeker een jaar klaag ik tegen hem dat hij voorzichtig moet zijn hiermee, maar zoals gezegt is hij liever lui dan moe. dus ipv in 1 keer alle balletjes te maken, zodat er zo weinig mogelijk zuurstof bij komt. maakt hij steeds maar zoveel als dat hij die dag denkt nodig te hebben, wat dus resulteert in dat die dope zak van hem steeds weer open en dicht gaat. ik merk dan ook precies wanneer hij opnieuw heeft ingekocht, dan is het nog sterk, maar de dagen erna zakt t schrikbarend hard, tot diep bedroevend zelfs.
het enige wat erten helpt is 5 gram kopen, want daar is dan nog niets mee aan de hand. t is ook goedkoper, maarja, ik heb niet altijd 90 euro om aan dope te besteden. dus zodra ik dan een gram weer moet kopen, dan is het vaak maar half zo sterk.
wie heeft hier nog meer last van, en is het inderdaad zuurstof dat dit veroorzaakt. en waarom is dat nu dan zo, en was dat vroeger niet zo?
