Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsToertje door de boerebuiten

Toertje door de boerebuiten

4 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
S
SvstonedLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ging vandaag naar sluis om salvia samen met erik en john, en john wou perse een ommetoer maken, passeren we daar langst een veld men muil valt wijd open john had het zelf ni door, hij kijkt achter hem om te zien waar ik bleef en merkte dat er iets niet juist was doordat ik een daar stond met een brede smile op mijn koppie :grin:

Dus deze avond teruggegaan, voelde me net een echte opium boer.
Op het gemakt wat ruwe opium oogsten, maar dat duurde te lang dus gewoon de bollen afgerukt een meegepikt.


Nu vond ik een manier om nog opium uit de bollen te halen nadat ze geknipt zijn (van onze geooste opium jointje gerold, rood rood wijntje gedronken en dan 4 uur vanalles en nog wat gedaan.
Nu kom ik thuis (~5u later) en schil ik een heel fijn schelletje af van de bollen, net niet diep genoeg zodat ik niet in de zaaddoos zat, de plant begon hevig opium aan te maken.

Heb nu uit 1/2 van de bollen een kilo maanzaad gehaald die ik nu aan het extraggeren ben (of hoe je het ook wilt noemen) en daar zal ik thee van zetten.


Met de opium die ik nog van de bollen haalde heb ik nu een jointje gerookt, het voelt aan alsof ik diep onderwater zit, constante (aangename) druk op men hoofd

Nee ik heb geen kleine handen, het zijn de bollen die men handen klein doen lijken omdat het gewoon grote motherfucking pods zijn


Hier op deze foto kun je zien waar ik schelletjes heb afgesneden, ik kon tot 3x er opium van halen
Foto is negatief omdat me camera kapot is en je het anders niet kan zien

Als er na 5 uur tot 3x opium nog uit komt, hoeveel opium kun je dan niet halen als de plant nog in de grond zit? :stoned:
Vanaf nu snijd ik geen sneetjes meer maar schelletjes.

Harvested opium (5uur na plukken) heb ik nu ff vlug gedaan toen ik thuiskwam, afkomstig van ~5 pods


Opium samen gerolt met beetje tabak (zodat het niet aan me crusher kleeft)


Weed ziet er beetje donkerder uit maar laat een nu lekkere nasmaak na.
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#2
Het "sap" dat uit de bollen komt kan je zomaar oproken? Ik dacht dat je altijd een aantal stappen moest doen voordat je rookbare opium had.

Als dit zo is mijn buurman heeft er een paar staan, ik heb wel eens zin in wat opium dan :)
S
SvstonedLid
01-01-2024, 00:00
#3
Beanhead zei:
Het "sap" dat uit de bollen komt kan je zomaar oproken? Ik dacht dat je altijd een aantal stappen moest doen voordat je rookbare opium had.

Als dit zo is mijn buurman heeft er een paar staan, ik heb wel eens zin in wat opium dan :)
Klik om te vergroten...

Je laat die drogen tot die zwart wordt (plakt hevig en maakt je vingers vuil)
Als die zwart is doeje ermee wat je wilt, maar ik zou het oproken :)
Of chemisch verwerken tot hero :tongueout:
b
bamibalLid
01-01-2024, 00:00
#4
maanzaad ftw :grin:
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik denk dat je een veld gevonden hebt van een fabrikant van medicijnen.
heb wel eens gelezen dat er in nederland hier en daar langs spoorlijnen hele grote velden te vinden zijn met papaver bollen. grappig dat je daarin zomaar kon plukken, geloof dan ook graag dat de kwaliteit top is.

lekker boeren zo, lol!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."