#1
het "grappige" is dat een verstrekkingsarts van Parnasia (de meth verstrekker in den haag) al dik 10 jr geleden mij vertelde dat wanneer hij toen over meth wist wat hij toen wist ze nooit meth meer zouden invoeren. maar, ze zaten nu eenmaal op deze weg en terug gaan kon niet meer, ze zaten nu eenmaal vast aan duizenden meth verslaafden .
dus zelfs de verstrekkers vinden het een ramp van een middel, dat men toch blijft verstrekken aan nieuwe aanvragen is mij daarom een raadzel.
dus zelfs de verstrekkers vinden het een ramp van een middel, dat men toch blijft verstrekken aan nieuwe aanvragen is mij daarom een raadzel.