Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWord er bruin gebruikt in het noorden van het land?

Word er bruin gebruikt in het noorden van het land?

3 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
N
NoorderLid
01-01-2024, 00:00
#1
Groningen, Friesland, Drenthe... ik zie hier nooit mensen die dat gebruiken, enkel biertjes en jointjes.
d
da_pjLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ikzelf ben van Belgie, maar ik denk dat er wel overal bruin te vinden is. Afhankelijk van de plaats dat je woont of zoekt (stad, grootsteden, dorpjes,..). Iemand die zelf In het noorden woont van Nl en zelf bruin neemt zal dat wel kunnen beantwoorden aan jou. Is wereldwijd een probleem gewoon.
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#3
persoonlijk woon ik in den haag, maar weet uit ervaring dat er in Drachten vele heroine verslaafden zijn, ondanks dat er amper gedealt wordt. (hoop zieke verslaafden dus).
zoals Da_pj al zei is het een wereldwijd probleem, en dus komt het ook daar veel voor. Het zal veel minder openlijk zijn daar de politie en justtite er veel harder tegen optreedt dat hier in het westen, maar, het is er zeker. En als je weet waar je op moet letten dan vind je het ook wel, mits dat het wat moeilijker is.
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#4
leveldesigner zei:
persoonlijk woon ik in den haag, maar weet uit ervaring dat er in Drachten vele heroine verslaafden zijn, ondanks dat er amper gedealt wordt. (hoop zieke verslaafden dus).
zoals Da_pj al zei is het een wereldwijd probleem, en dus komt het ook daar veel voor. Het zal veel minder openlijk zijn daar de politie en justtite er veel harder tegen optreedt dat hier in het westen, maar, het is er zeker. En als je weet waar je op moet letten dan vind je het ook wel, mits dat het wat moeilijker is.
Klik om te vergroten...

in drachten zijn inderdaad veel gebruikers, maar zwolle heeft bijv. wel gewoon een gebruikersruimte, in leeuwarden zit een crisisopvang, waar je gewoon dag en nacht heen zou kunnen wanneer je in een crisis zit.
qua politie, zijn ze inderdaad wel strenger hier, maar ze vallen je niet lastig of amerikaanse taferelen ofzo.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."