#1
Halloi Ik ben 25jaar en ben bijna al 10 jaar bezig met het op en af gebruik van heroine welke ik rook op folie want godzijdank heb vrees voor spuiten
. Ik sta ook op methadone en ik heb soms serieuze pijnscheuten in mijn onderste deel van mijn rug en het begint regelmatiger te worden. Als er ercht niks anders opzit en het houdt soms 2 uur aan dan grijp ik de laatste tijd snel naar de telefoon om een gram bruin te bestellen. Ik ben goed bezig tegenover anders en zelf aan het afbouwen, maar ik betwijfel het of mijn dokter een sterke pijnstiller zou willen voorschrijven want methadone is normaal al een middel die ze ook bezigen als sterke pijnstiller. Ik heb al zitten denken aan bij een andere huisarts te gaan die niets weet van mijn methadon kuur en hopelijk krijg ik daar iets. Natuurlijk zal ik elke vrijdag achter mijn weekelijkse methadone potje gaan met daar de capsullen in, maar ik zou die dan niet nemen moest ik op een opiode pijnstiller staan. Tramadol is zwak en doet niets uit, Oxycontin 20mg ook niet + 40mg want had 2 pilletjes via het internet. Het was wel wat beter maar toch niet helemaal goed. Heb dan zo eens Oxynorm IR 5mg besteld zo een 7 tal stuks. Die werkten kort maar krachtig. Ik weet dat ik hier in Belgie niet veel ga vinden en dat er een moment gaat komen dat ik geen andere optie heb om naar Antwerpen te gaan achter een gram of 15-20. Maar dan herval ik direct dat weet ik nu al, want ik weet dat ik ook zal gebruiken wanneer ik geen pijn heb maar gewoon uit verveling in de weekends of op de toiletten op het werk als ik terug brandende pijn heb. Nu heb ik ook gehoord of een nog sterkere pijnstiller...In de USA is het Opana,Dilaudid wat hydromorphone is en veel sterker als Oxy's! Nu heb ik dit al vernoemd of wij dit in Europa ook hebben en ja...Palladone noemt het denk ik. Al bij al wie weet wat ik het beste kan zeggen tegen een nieuwe huisarts die men verleden niet kent??
Ps : Heb al info gedaan voor onderzoek in hospitaal maar daarvoor sta ik makkelijk 2 maand op de wachtlijst voor een afspraak

Ps : Heb al info gedaan voor onderzoek in hospitaal maar daarvoor sta ik makkelijk 2 maand op de wachtlijst voor een afspraak
