Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMaanzaad: effecten en gebruik

Maanzaad: effecten en gebruik

2 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
m
matthias10000Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo iedereen, ik heb hier vlak onder mijn neus een zakje van 250gram maanzaden maar het probleem is dat ik niet echt weet hoe je het moet innemen en wat de effecten zijn. Ik heb gehoord dat je het als thee moet opdrinken, maar hoe dan? Ook zou ik graag de maanzaadjes willen planten,maar ook hier ben ik er niet zo ervaren in . Kan iemand mij dus alsjeblieft goede raad geven (uit ervaring en niet zomaar van het web geplukt)? Thanks :) :stoned:
P
PabloPipaddoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Je kunt het o.a. verwerken op het deeg van een broodje, alvorens je het in de oven schuift.
Best lekker ook.

Hier bestaat al een topic over.
D
DatwelLid
01-01-2024, 00:00
#3
Thee proberen te maken van maanzaad heb ik nooit de moeite gevonden maar ik denk dat je wel wat meer nodig hebt dan 250gr. Voor het planten van de zaadjes ben je te laat, ze zullen wel opkomen maar te weinig tijd hebben om tot bloei te komen. Als je graag opium thee wilt drinken dan moet je over een paar weken je omgeving afstruinen naar papaver bollen, vanaf eind juni kan je de rijpe bollen aantreffen..
Zie ook dit topic laatste reactie
viewtopic.php?f=19&t=34538

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."