Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOpium, hoe groot is de kans dat ik dit spul vind in NL?

Opium, hoe groot is de kans dat ik dit spul vind in NL?

6 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
g
gastondmLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ne goeie raad!
Blijft eraf!
G
GauloisessLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ben al enige tijd gefascineerd door opiaten. Heb me al aardig ingelezen en zelfs voorgenomen om Methadon te fixen via een junk alhoewel ik daarvan ben afgehaakt omdat het misschien te extreem is aangezien ik nooit opiaten heb geprobeerd.

Wat mij vooral aanspreekt is het downer effect van opiaten. Kan goed overweg met hallucinogenen maar heb een teringhekel aan hasj en wiet. Als ik daarvan stoned of high raak krijg ik negatieve gevoelens en begin me onzeker te voelen.

Van wat ik heb gelezen veroorzaken opiaten een luchtbel gevoel van leegte en kalmte. Kan daarom niet wachten het een keertje uit te proberen. Als het verkeerd uitpakt neem ik het maar voor lief maar heb altijd iemand erbij op de uitkijk te staan.

Maar volgens mij is ( rookbare ) ruwe opium zeer moeilijk om aan te komen. Althans, ik heb er irl niemand over gehoord behalve een paar Afghaanse vrienden die zeiden dat ze het in Afghanistan een heel gebruikelijk iets vonden bij de zieken. Het lijkt me sterk dat het in de coffeeshops verkocht word onder de toonbank en ben bang dat ik met open mond aangestaard zal worden als ik iemand vraag waar aan opium te komen is omdat ze er niets vanaf weten, behalve de dealers die heroïne verhandelen dan maar dat is heel andere koek.

Zo heb ik wel het een en ander over Antwerpen gehoord ( dichter bij de bron etc ), maar moet men nou echt naar België afreizen voor dit spul? Als het daar überhaupt lucratief is om hierin een handel op te zetten.
D
DatwelLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zoek in je omgeving naar Papavers en ga die melken, ze staan vooral bij mensen in de tuin. Op dit moment staan er honderden planten klaar om te oogsten. Ik heb vorige week zelfs bij de bloemist een aantal reuzen papavers gekocht om te kijken of daar opium uit kwam, thuis ingekerfd en er kwam tot mijn verbazing nog een hoop latex uit.
Oh, en blijf inderdaad van de Methadon af want dan speel je met vuur, ook geen bruin proberen..opium is veel milder en kan je een goede opiate high geven, hou het leuk.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Geen idee hoe groot de kans is, ligt denk slechts aan je contacten/sociale leven. Heb zelf blijkbaar groot geluk een tijd terug, en daar afscheid van genomen (na aantal keren..). Maar pas ermee op aub het kan namelijk leiden tot andere nieuwe nieuwsgierige impulsen voor opiaten, ja ik spreek uit ervaring en wat ik gezien heb.

Heb er heerlijk op gedroomd/geslapen had het gerookt, en thee mee gemaakt vooral die thee hakte erin toen lol als een rots geslapen met heerlijk lucide dromen die niet eens uit te leggen zijn zo mooi dat het was, maar pas ermee op dus mocht je het vinden qua gebruik/frequentie etc.

Hopelijk heb je iets aan!

Greets :wave:
G
GauloisessLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dat van de bloemist zal ik onthouden.

Ik heb wel het geluk dat een van m'n beste maten een afghaan is. Hij heeft in een asielzoekers centrum gezeten en bij navraag zei die dat er genoeg opium werd gerookt daar en er wel aan te komen was.
G
GauloisessLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb 20 bollen gehaald bij d bloemist ( ongelofelijk dat ze gewoon te koop zijn :) ) en in elke bol zo'n 10 sneetjes gedaan. Ze hebben een steel en heb ze dus ook in water gezet en de eerste druppels kwamen al meteen tevoorschijn.

Zal wel veel meer nodig hebben, desalniettemin een leuk experiment.

Ik ben benieuwd hoever ze gebloed hebben tot morgen. Zal ook wat foto's maken.
D
DatwelLid
01-01-2024, 00:00
#7
Je hoeft niet al te lang te wachten, gewoon de witte latex eraf schrapen, 15 min laten drogen en dan vanaf folie roken, dat gaat prima. Het overtollige water verdampt vanaf de folie en kun je gewoon inhaleren.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."