#1
heey beste mede drugsformers,
ik heb dit jaar voor het eerst een kas. ik wou daar 2x 5 auto flowers (wiet planten) in laten groeien en nog wat groente zoals paprika, tomaten, peper, maloenen en mijn san pedro's. maar nu kwam ik op het idee om daar een paar opium planten in te kweken. ik zat dan te denken aan een bak van 1m² van ongeveer 30 cm diepte. aangezien ik nog nooit papaver heb laten groeien zou ik graag tips krijgen. is een kas wel goed voor papaver of kan je beter buiten laten groeien aangezien mijn moeder op een boerderij woont kan ik daar ook een leuk veldje neerzetten (maar liever niet)? als het in een kas kan ( ik heb het liever thuis staan) is een m² met 30 cm diepte dan genoeg voor 4/5 keer gebruiken? of moet de pot dieper zijn?
het is de bedoeling om een paar keer opium te gaan roken. ik wil het niet via een dealer kopen omdat ik ben ben om hooked te raken. maar dit lijkt me een leuke manier om mijn ervaring met opiaten uit te breiden. ik heb euremorf geprobeerd (via een vriend die het van de huisarts kreeg) maar die dosis was te laag. en ik wil geen contact met een opiaten dealer dus wou ik het zelf kweken.
mvg rak
ik heb dit jaar voor het eerst een kas. ik wou daar 2x 5 auto flowers (wiet planten) in laten groeien en nog wat groente zoals paprika, tomaten, peper, maloenen en mijn san pedro's. maar nu kwam ik op het idee om daar een paar opium planten in te kweken. ik zat dan te denken aan een bak van 1m² van ongeveer 30 cm diepte. aangezien ik nog nooit papaver heb laten groeien zou ik graag tips krijgen. is een kas wel goed voor papaver of kan je beter buiten laten groeien aangezien mijn moeder op een boerderij woont kan ik daar ook een leuk veldje neerzetten (maar liever niet)? als het in een kas kan ( ik heb het liever thuis staan) is een m² met 30 cm diepte dan genoeg voor 4/5 keer gebruiken? of moet de pot dieper zijn?
het is de bedoeling om een paar keer opium te gaan roken. ik wil het niet via een dealer kopen omdat ik ben ben om hooked te raken. maar dit lijkt me een leuke manier om mijn ervaring met opiaten uit te breiden. ik heb euremorf geprobeerd (via een vriend die het van de huisarts kreeg) maar die dosis was te laag. en ik wil geen contact met een opiaten dealer dus wou ik het zelf kweken.
mvg rak