Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"heey beste mede drugsformers, ik heb dit jaar voor het eerst een kas. ik wou daar 2x 5 auto flowers (wiet planten) in laten groeien en nog wat groente zoals paprika, tomaten, peper, maloenen en mijn san pedro's. maar nu kwam ik op het idee om daar een paar opium planten in te kweken. ik zat dan te denken aan een bak van 1m² van ongeveer 30 cm diepte. aangezien ik nog nooit papaver heb laten groeien zou ik graag tips krijgen. is een kas wel goed voor papaver of kan je beter buiten laten groeien aangezien mijn moeder op een boerderij woont kan ik daar ook een leuk veldje neerzetten (maar liever niet)? als het in een kas kan ( ik heb het liever thuis staan) is een m² met 30 cm diepte dan genoeg voor 4/5 keer gebruiken? of moet de pot dieper zijn? het is de bedoeling om een paar keer opium te gaan roken. ik wil het niet via een dealer kopen omdat ik ben ben om hooked te raken. maar dit lijkt me een leuke manier om mijn ervaring met opiaten uit te breiden. ik heb euremorf geprobeerd (via een vriend die het van de huisarts kreeg) maar die dosis was te laag. en ik wil geen contact met een opiaten dealer dus wou ik het zelf kweken. mvg rak"
"hallo mede forumgebuikers. ik gebruik nu zoon 6 jaar drugs en heb behoorlijk wat geprobeert. een keer een opiaat probeeren heb ik uitgesteld tot ik vond dat ik er klaar vooor was. ik vind nu al een tijdje dat ik er klaar voor ben, en kan nu voor een paar weken medische morfine krijgen via een vriend(geen dealer), gewoon 1 of 2 dosis en 1 mallig. het gaat om een soort klijne tube waar water met morfine inzit. nu heb ik hier een paar vragen over en mischien dat jullie mij kunnen helpen. werkt het aleen pijn als pijnstiller? of geeft het ook het opiaat efect? wand anders heeft het niet veel zin. is 1 dossis genoeg of 2e erbij nemen voor een gevoel. alvast bedankt voor jullie hulp. rak"
"thanks voor je reactie 25tolife. ik denk dat ik het gewoon probeer, merk ik vanzelf of het nog gvoel geeft. k denk niet dat ik er hooked aan raak. k ben daar namelijk best bang voor, vandaag dat ik bij hem weghaal. dan hoef ik geen dealers te kennen en hij krijgt voor paar weekjes."
"thanks voor de reacties. k heb hier nu 4 "tubbes" liggen, en ga ze binnend kort met een vriend proberen. het plan was om er bijden 1 in te nemen, en dan een uurtje te wachten. even afwachten hoe het efekt is en zonodig bijnemen. we weten nog niet waneer (hangt van ons zin af:P), maar daarna komt er wel een klijn verslag. in de tussentijd zijn reacties atijd welkom. k wil er zo veel mogelijk over weten. rak"
"eet iedereen. zoals beloof het klijne velrslag. we hebben het gister geprobeert, en het viel mij tegen. toen ik het shotje gedronken had( was een soort tube met vloeistof), duurde het ongeveer 15/20 min en toen begon ik warm te worden vanbinnen. zoals als je warme koffie drinkt, dan voel je ook een warmte van de koffie. en daarna begon ik me duf te voelen(al is dat notmaal voor opiaat volgens mij),maar voelde me nog wel mezelf kwa geest nog gewoon helder. k denk dat het stofje dat het gevoel geeft er uit is gehaald, voor de mediche gebruikers. of is dit vrij normaal voor morfine? k heb het nu 1 keer geprobeert, en daar blijft het ook bij denk ik. maarja zeg nooit nooit, mss krijg ik nog wel eens de kans om een "echte" opiaat te kopen. k ben er niet naar opzoek. maar wil het gevoel wel een keer mee maken. mvg rak"
"eey DrMed thanks voor je reactie. k heb over opiaaten best veel gelezen op internet, maar daar leer je natuurlijk lang niet alles van.,darom ook op dit forum mij vraag stellen. dit leek mij een veilige manier om het eens te proberen, omdat ik niet naar een dealer hoefde, en omdat ik zeker wist dat het niet vervuilt wal. wat wij geprobeert hebben was oromorf 15ml(via huisards). heb er 2 genomen met een half uur er tussen. maar het enigste wat ik er van voelde was dat duf werd. ook geen fijn gevoel verder. mss ben ik dat tog 1 van die wijnigen die het niet lekker vinden. of was mijn dosis te laag? of is oromof niet het zelfde als "opiaat van de straat"? alvast bedankt voor het antwoord. grt rak"
"thanks voor de reactie billybilo de dosis was dus te laag. heb 2 tubes gehad dus 30ml in totaal. mijn vrient krijgt het niet meer van de huisarts, dus kan het niet uitprobeeren. en de opiaaten op straat vertrouw ik eigenlijk ook niet echt:P. hou het nu weer bij mij blowtje. en soms wat anders. mvg rak"