Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIs heroine weer terug?

Is heroine weer terug?

7 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
p
piefpafpaultjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Las gisteren het bericht over de dood van Philip Seymour Hofman. Waarschijnlijk overleden aan een overdosis Heroine. Dit misschien vermengd met kalmeringsmiddelen. Maar is heroine dan weer terug? Ook in Nederland?
Paul
J
JoopiejoLid
01-01-2024, 00:00
#2
http://www.rijksoverheid.nl/documenten- ... nitor.html

Staat het wel in denk ik.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ondanks wat de media zegt en het noemt als 'superheroine' is het zwaar vervuilde heroïne met fentanyl wat uit België komt zover bekend in heroine dus.

Als willekeurig voorbeeld hoe gevaarlijk dit spul is:

MOSKOU - Het gas dat bij de bevrijding van de gijzelaars in het theater in Moskou is gebruikt, was een extract van het synthetisch opiaat fentanyl. Dat heeft de Russische minister van Volksgezondheid, Joeri Sjevtsjenko, gisteren bekendgemaakt.
Klik om te vergroten...

http://www.digibron.nl/search/detail/01 ... -in-moskou

+ als je meer dan 500mcg binnen krijgt in korte tijd , zonder opiaat tolerantie Is het gedaan met je..(in meeste gevallen)

Niet nader te noemen bron ivm morele/ethische dingen enz.

Mensen let aub op weet u neemt!
M
MarckoLid
01-01-2024, 00:00
#4
http://nos.nl/audio/606558-oog-dinsdag-heroine-maakt-comeback-in-vs.html
D
DeamonLid
01-01-2024, 00:00
#5
Heroïne is weer in opkomst in de VS, doordat daar veel mensen verslaafd zijn aan kalmeringsmiddelen, doordat die daar veel te makkelijk voorgeschreven werden. Uiteindelijk kreeg de overheid dat door en is het daar moeilijker en duurder geworden om aan kalmeringsmiddelen te komen, dus gaan veel mensen over naar heroïne, omdat dat goedkoper is en makkelijker aan te komen voor de verslaafden.

Het is dus een heel andere situatie dan hier, dus ik denk niet dat heroïne hier weer op zal komen.
M
MarckoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Heroïne is hier nooit weggeweest er komen alleen steeds minder nieuwe gebruikers.
In Amerika is oxycontin; synthetische heroïne (hillbilly heroin) nu mateloos populair.
D
DeamonLid
01-01-2024, 00:00
#7
catootje zei:
Heroïne is hier nooit weggeweest er komen alleen steeds minder nieuwe gebruikers.
In Amerika is oxycontin; synthetische heroïne (hillbilly heroin) nu mateloos populair.
Klik om te vergroten...
Ik bedoel ook niet dat het weggeweest is, maar dat het hier niet populair is en denk ik ook niet zo populair zal worden als vroeger.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#8
Deamon zei:
catootje zei:
Heroïne is hier nooit weggeweest er komen alleen steeds minder nieuwe gebruikers.
In Amerika is oxycontin; synthetische heroïne (hillbilly heroin) nu mateloos populair.
Klik om te vergroten...
Ik bedoel ook niet dat het weggeweest is, maar dat het hier niet populair is en denk ik ook niet zo populair zal worden als vroeger.
Klik om te vergroten...
Mee eens maar de kans dat je hilbilly en andere medicijnen kan krijgen word steeds lastiger volgens de media. Hoewel in de media 'moet' je alles met een flinke korrel zout moet nemen...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."