#1
Las gisteren het bericht over de dood van Philip Seymour Hofman. Waarschijnlijk overleden aan een overdosis Heroine. Dit misschien vermengd met kalmeringsmiddelen. Maar is heroine dan weer terug? Ook in Nederland?
Paul
Paul
MOSKOU - Het gas dat bij de bevrijding van de gijzelaars in het theater in Moskou is gebruikt, was een extract van het synthetisch opiaat fentanyl. Dat heeft de Russische minister van Volksgezondheid, Joeri Sjevtsjenko, gisteren bekendgemaakt.
Ik bedoel ook niet dat het weggeweest is, maar dat het hier niet populair is en denk ik ook niet zo populair zal worden als vroeger.catootje zei:Heroïne is hier nooit weggeweest er komen alleen steeds minder nieuwe gebruikers.
In Amerika is oxycontin; synthetische heroïne (hillbilly heroin) nu mateloos populair.
Mee eens maar de kans dat je hilbilly en andere medicijnen kan krijgen word steeds lastiger volgens de media. Hoewel in de media 'moet' je alles met een flinke korrel zout moet nemen...Deamon zei:Ik bedoel ook niet dat het weggeweest is, maar dat het hier niet populair is en denk ik ook niet zo populair zal worden als vroeger.catootje zei:Heroïne is hier nooit weggeweest er komen alleen steeds minder nieuwe gebruikers.
In Amerika is oxycontin; synthetische heroïne (hillbilly heroin) nu mateloos populair.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."