Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTerugval onder Suboxone

Terugval onder Suboxone

1 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
r
rickyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Na een aantal topic's te hebben geplaatst waar ik aardig wijzer door geworden ben zit ik met een nieuw probleem..
Ik was al redelijk aan het afbouwen en zat al aan de Temgesic. Maar door de steeds terug kerende trek ben ik weer naar 2 mg Subo gegaan.Maar toch is dat niet voldoende en ben weer behoorlijk de verkeerde kant aan het opgaan. Ik rook bijna dagelijks. Het is niet veel en ook wel eens een dag of paar dagen niet. Maar door de Suboxone krijg ik geen ontwenning, anders had ik die nu al lang gehad.
Zijn er meer mensen die onder de Subo (door)gerookt hebben? En zou nog een keer verdubbelen mischien de trek nu wel weer weg nemen? Het heeft toch wel een tijd geholpen maar nu is het enige wat het doet de afkick tegen houden...

Gr Rick
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Jammer joh, dat t toch weer verkeerd is gegaan.
De dosis verhogen zal waarschijnlijk wel de trek wegnemen, alhoewel dit tussen je oren zit zoals je weet. Dus zal trek enkel verdwijnen wanneer iets anders die trek opvult, en dat is dus een stuk hogeren dosis dan 2 mg vrees ik.

veel succes,

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."