#1
Heb je een lange periode tramadol genomen?Exceptional Insight zei:Ik heb altijd tabletten, capsules, druppels en bruistabletten gebruikt. Maar nooit retards.
Heb je een lange periode tramadol genomen?Exceptional Insight zei:Ik heb altijd tabletten, capsules, druppels en bruistabletten gebruikt. Maar nooit retards.
Halfay zei:Ik trek het niet meer, ik voel me zo slecht. Mijn ademhaling is verlaagd. Mijn spieren zijn verstijfd en mijn botten doen pijn en die onrustigheid en opgejaagd gevoel is zo smerig. En kramp rond mijn hartstreek.
Kent niemand iets om de symptomen te verlichten
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."