Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAfbouwen Oxycodon

Afbouwen Oxycodon

1 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
i
ilovehasjandweedLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi DF.

Ik ben vrij jong en gebruik 9 maanden lang oxycodone, afentoe.

Ikgebruikte het eerst maandelijks, toen wekelijks en soms een paar dagen achtee elkaar.

Nu begin ik echter steeds meer en vaker te gebruiken, en ik ben verslavingsgevoelig.
Ik snoof eerst een of maximaal 2 10mg capsules, maar tegenwoordig word dat er al gauw 5 tot 7.
Ook doe ik dit al pas een week of 2, dit begint uit de hand te lopen.
Ik heb dus besloten dat ik wil afbouwen en evt gaan stoppen.

Hebben jullie tips hoe ik dit het beste kan uitvoeren, en dingen die ik kan doen om me beter te voelen tijdens dit proces/het te verzachten.

Gelukkig heb ik net mn vwo examens gedaan en is er een super grote stress factor weg en heb ik dus minder reden om te gebruiken :)

mvg,

iemand die bang is dat hij verslaafd is/word aan opiaten.
W
Woke-up-stickyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ga gewoon naar de huisarts toe voor een verwijsbriefje. Je bent veel te jong om je in deze ellende te storten.

Wees gewoon eerlijk, ga naar verslavingszorg en sluit dit boek zo snel mogelijk.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."