#1
Bedankt voor je uitvoerige antwoord Woke-up-sticky, maar hoe kan methadon slecht zijn van kwaliteit? Want is methadon niet gewoon methadon, en kan het verschil niet enkel liggen in de hoeveelheid van methadon in een pil?
En dan nog zit ik met mijn oorspronkelijke vraag van waarom ik ziek word na overstappen. Punt is, mijn verstrekker Brijder stapte naar eigen zeggen over van apotheek en plotseling stonden er dus andere afkortingen op de zakjes maar belangrijker nog werden vele mensen ziek. Dus de methadon werkte anders, of men kreeg minder verstrekt.
Dan nog even over de snelheid waarmee de tabletten oplossen. Dit kan toch dan niet het ziek zijn veroorzaken, want uiteindelijk is het dan toch de zelfde hoeveelheid methadon die je krijgt. Of het nu 20 min. duurt of 2 uur eer het werkt, toch?
Leveldesigner.
Nou het heeft te maken met dat er soms grote verschillen zitten in hoe goed methadon wordt opgenomen. Mindere kwaliteit tabletten kunnen er voor zorgen dat er minder van de mg’s worden opgenomen.
Als er 50 Mg op je tablet staat is het afhankelijk van de kwaliteit tablet of er ook bijna 50 wordt opgenomen of maar 30 of nog minder.
Probeer het maar eens met symoron en je zult versteld staan.