Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTe veel hero

Te veel hero

9 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heb je veel ervaring met H? Het klinkt in eerste instantie van niet. Hoeveel heb je genomen?
K
Koekie monsterLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wat kan ik nu thuis doen bij te veel heroïne?
Geen overdosis maar ik ga steeds bijna knockout omdat ik vergeet te ademen.
Geen huisarts of zh spoed hoor! Hij valt zwaarder dan verwacht, als ik weer goed kan kijken(ik zie dubvel)zal ik het verder toelichten
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Klinkt niet goed. Huisarts bellen of uitzitten zou ik zeggen
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hoi @Lias

Ik heb zelf geen ervaring met Heroine. Maar als je echt het gevoel hebt teveel hero genomen te hebben dan raad ik je toch aan even contact met de huisarts op te nemen!
K
Koekie monsterLid
01-01-2024, 00:00
#5
Het gaat inmiddels weer.
Ik adem weer automatisch.:rolleyes:

Ik bewaar de gebruikte watjes en als ik er een paar heb leg ik die in het water+vit c.
Er komt meestal nog ietsepietsie vanaf.
Dit keer ook, althans dat dacht ik.
De vloeistof had een licht gele gloed.
Niet sterk zou je zeggen.
Van gekookte bruine hero krijg je een oranje kleur en hoe sterker hoe donkerder.
Heel raar dus.
Ik snap het echt niet.

Ik ben heel voorzichtig omdat ik absoluut niet per ongeluk dood wil gaan.
Ik gebruik te weinig en pak dan bij als ik weet hoe ik er op reageer/hoe sterk het is
K
Koekie monsterLid
01-01-2024, 00:00
#6
Kan het liggen aan de versnijdings troep die ik " overkookt" heb en daar slecht op reageerde?
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#7
https://nl.qwertyu.wiki/wiki/Cotton_fever

Misschien niet de oorzaak, maar zeker een waarschuwing ivm het bewaren en gebruiken van gebruikte filters.
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#8
StimsalaBanne zei:
https://nl.qwertyu.wiki/wiki/Cotton_fever

Misschien niet de oorzaak, maar zeker een waarschuwing ivm het bewaren en gebruiken van gebruikte filters.
Klik om te vergroten...
Ik lees nu ook net dat je blijkbaar marijuana wel kan shotten https://nl.qwertyu.wiki/wiki/Intravenous_marijuana_syndrome
K
Koekie monsterLid
01-01-2024, 00:00
#9
StimsalaBanne zei:
https://nl.qwertyu.wiki/wiki/Cotton_fever

Misschien niet de oorzaak, maar zeker een waarschuwing ivm het bewaren en gebruiken van gebruikte filters.
Klik om te vergroten...
Bedankt voor je bericht.

Ik had gelukkig geen koorts.
Alleen ademdepressie en migrenne achtige hoofdpijn.
De watjes waren een paar dagen oud.
Ik zal voortaan beter oppassen.

Het is heel raar en beangstigend om geen aandrang tot ademen te hebben terwijl je wakker bent.
K
Klein PierkeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Lias zei:
Bedankt voor je bericht.

Ik had gelukkig geen koorts.
Alleen ademdepressie en migrenne achtige hoofdpijn.
De watjes waren een paar dagen oud.
Ik zal voortaan beter oppassen.

Het is heel raar en beangstigend om geen aandrang tot ademen te hebben terwijl je wakker bent.
Klik om te vergroten...
Opletten... Stop met IV. Snuif of rook het. Woon je alleen? We zouden je niet graag verliezen...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."