Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFentanyl pleister ingeslikt

Fentanyl pleister ingeslikt

9 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
S
SheairaLid
01-01-2024, 00:00
#1
De Dunne zei:
Een klein stukje pleister poep je zo weer uit.
Klik om te vergroten...
rt

En als je echt bang bent even vinger in je keel, is hij er zo weer uit.
l
lindaatjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoi heb net perongeluk een stukje pleister doorgeslikt ...ben nu bang ..iemand ervaring?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Een klein stukje pleister poep je zo weer uit.
S
SheairaLid
01-01-2024, 00:00
#4
https://drugsforum.nl/threads/fentanyl.69498/#post-1504079 1 topic was niet voldoende TS? 🤭
l
lindaatjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja snap dat ik hem eruit poep. Maar werkt de fentanyl nu niet sterker of zo ??? En had inderdaad 2 topicd maar had de 1e verkeerd geplaatst . Nu uitzoeken hoe hij verwijderd moet worden
S
SheairaLid
01-01-2024, 00:00
#6
lindaatje zei:
Ja snap dat ik hem eruit poep. Maar werkt de fentanyl nu niet sterker of zo ??? En had inderdaad 2 topicd maar had de 1e verkeerd geplaatst . Nu uitzoeken hoe hij verwijderd moet worden
Klik om te vergroten...
Waarom niet uitkotsen als je er zo bang voor bent?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#7
lindaatje zei:
Ja snap dat ik hem eruit poep. Maar werkt de fentanyl nu niet sterker of zo ??? En had inderdaad 2 topicd maar had de 1e verkeerd geplaatst . Nu uitzoeken hoe hij verwijderd moet worden
Klik om te vergroten...
Pleisters moet je ook niet kauwen he, die moet je plakken zoals je arts je voorschrijft. Je krijgt ze op recept schrijf je maar je misbruikt ze dus wel. Praat er met je arts over en vertel die eerlijk dat je Fentanyl misbruikt. Je krijgt nooit de juiste hulp als je je niet aan je behandeling houd.
l
lindaatjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Sheaira zei:
Waarom niet uitkotsen als je er zo bang voor bent?
Klik om te vergroten...
Al geprobeerd maar lukt me niet ..nu gebruik ik wel fentanyl ..en het was een oude van 12. Gebruik zelf 25 . Maat ben gewoon bang dat ie in de maag sterker werkt of zo
l
lindaatjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
De Dunne zei:
Pleisters moet je ook niet kauwen he, die moet je plakken zoals je arts je voorschrijft. Je krijgt ze op recept schrijf je maar je misbruikt ze dus wel. Praat er met je arts over en vertel die eerlijk dat je Fentanyl misbruikt. Je krijgt nooit de juiste hulp als je je niet aan je behandeling houd.
Klik om te vergroten...
Ik had even een oude 8nder mijn tong gelegd omdat ik mega veel pijn heb. Doe ik wel eens vaker . Niet heel vaak of zo . Maar is nu net om de ergste pijn weg te halen . Al met de huisarts over gehad , maar die zegt neem PCM . Heb ook al hulp gehad . Maar het gaat me er nu om dat ie niet extra sterker werkt of zo
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#10
lindaatje zei:
Ik had even een oude 8nder mijn tong gelegd omdat ik mega veel pijn heb. Doe ik wel eens vaker . Niet heel vaak of zo . Maar is nu net om de ergste pijn weg te halen . Al met de huisarts over gehad , maar die zegt neem PCM . Heb ook al hulp gehad . Maar het gaat me er nu om dat ie niet extra sterker werkt of zo
Klik om te vergroten...
Toch zou ik stoppen met misbruiken. Praat er toch nog eens met je arts over of eventueel een andere professional.
Vergeleken met er op kauwen etc werkt het doorslikken niet sterker maar vergeleken plakken wel. Dan kun je zelf je antwoord nu bepalen.
Succes.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."