#1
rtEen klein stukje pleister poep je zo weer uit.
En als je echt bang bent even vinger in je keel, is hij er zo weer uit.
rtEen klein stukje pleister poep je zo weer uit.
Waarom niet uitkotsen als je er zo bang voor bent?Ja snap dat ik hem eruit poep. Maar werkt de fentanyl nu niet sterker of zo ??? En had inderdaad 2 topicd maar had de 1e verkeerd geplaatst . Nu uitzoeken hoe hij verwijderd moet worden
Pleisters moet je ook niet kauwen he, die moet je plakken zoals je arts je voorschrijft. Je krijgt ze op recept schrijf je maar je misbruikt ze dus wel. Praat er met je arts over en vertel die eerlijk dat je Fentanyl misbruikt. Je krijgt nooit de juiste hulp als je je niet aan je behandeling houd.Ja snap dat ik hem eruit poep. Maar werkt de fentanyl nu niet sterker of zo ??? En had inderdaad 2 topicd maar had de 1e verkeerd geplaatst . Nu uitzoeken hoe hij verwijderd moet worden
Al geprobeerd maar lukt me niet ..nu gebruik ik wel fentanyl ..en het was een oude van 12. Gebruik zelf 25 . Maat ben gewoon bang dat ie in de maag sterker werkt of zoWaarom niet uitkotsen als je er zo bang voor bent?
Ik had even een oude 8nder mijn tong gelegd omdat ik mega veel pijn heb. Doe ik wel eens vaker . Niet heel vaak of zo . Maar is nu net om de ergste pijn weg te halen . Al met de huisarts over gehad , maar die zegt neem PCM . Heb ook al hulp gehad . Maar het gaat me er nu om dat ie niet extra sterker werkt of zoPleisters moet je ook niet kauwen he, die moet je plakken zoals je arts je voorschrijft. Je krijgt ze op recept schrijf je maar je misbruikt ze dus wel. Praat er met je arts over en vertel die eerlijk dat je Fentanyl misbruikt. Je krijgt nooit de juiste hulp als je je niet aan je behandeling houd.
Toch zou ik stoppen met misbruiken. Praat er toch nog eens met je arts over of eventueel een andere professional.Ik had even een oude 8nder mijn tong gelegd omdat ik mega veel pijn heb. Doe ik wel eens vaker . Niet heel vaak of zo . Maar is nu net om de ergste pijn weg te halen . Al met de huisarts over gehad , maar die zegt neem PCM . Heb ook al hulp gehad . Maar het gaat me er nu om dat ie niet extra sterker werkt of zo
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."