Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Ā© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshulp teveel tramadol.....

hulp teveel tramadol.....

5 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#1
hi
effe een spoed vraag aangezien het om me vader gaat 80 jaar
long hart patient.herstellend covid ....

hij heeft vandaag 37.5/300 tramadol/paracetamol die hij voorgeschreven heeft gekregen voor pijn in ze buik ??????
anyways nooit drug gebruikt enz enz
hij kwam net binnen van bloedprikken in het ziekenhuis ...
grote ogen ,zweten ,misselijk zweverig...
ik vraag hem watz kebeurt..
hij zegt hij had 2 tableten genomen ..... 75mg tramadol totaal...
oke stom maar hij is 80 en ziet paracetamol en denkt 600 mg is niks ...
nu spuugte hij alles eruit uiteraard door de opiaat .
nu bel ik de huisarts van @assistente en vroeg of ik domperidon kon laten bezorgen tegen de misselijkheid door de tramadol
antwoord:bent u een arts :::><<<L::<:::<

mijn vraag :is er iets wat ik kan halen in de drogisterij kruidvat etos or whatever dat ik hem kan geven als die straks wakker wordt en voor de komende 9 dagen nog dat hij de medicijnen nog moet slikken ,

of gewoon naar het ziekenhuis aangezien ik niet de noodzaak zie om iemand opiaat voor te schrijven voor maag pijn ...(zonder reden op te geven vanwaar de maagpijn komt of waardoor?

mvg ricorieks
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Goed van je dat je hier om hulp vraagt maar wij zijn geen artsen en weten niet hoe te handelen aangezien het gewoon normale doseringen zijn
600mg paracetamol en 75mg tramadol zijn geen zorgwekkende doseringen maar wij weten niet hoe goed zijn lever dit kan verwerken dus misschien is dit voor hem gewoon een overdosis alleen een arts kan deze situatie goed inschatten...😮
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Bel zijn huisarts, er is altijd een huisartsenpost bereikbaar in jouw gemeente of vlakbij. 24/7.
Even opzoeken welke dat is bij jou.

Doe dat alsjeblieft, wij zijn geen artsen!
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#4
Is geregeld
Morgen ochtend word medicatie geleverd
Een alle dank
Word vervold
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#5
De Dunne zei:
Bel zijn huisarts, er is altijd een huisartsenpost bereikbaar in jouw gemeente of vlakbij. 24/7.
Even opzoeken welke dat is bij jou.

Doe dat alsjeblieft, wij zijn geen artsen!
Klik om te vergroten...
Had ik ook 3x weer gedaan
šŸ‘
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#6
ricorieks zei:
Had ik ook 3x weer gedaan
šŸ‘
Klik om te vergroten...
Sterkte met hem!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."