#1
heeft dit middel enige recreatieve waarden ?
Het is ook een soort methadon, en waarschijnlijk zal jij er wel enigzins high van worden zonder tolerantie.oh oke
werd me een doos aangeboden
maar had die afgewezen dacht dat het een soort methadon was of oxy
maar hoe ik het zo lees is het meer om te helpen bij het afkicken van opiaten .
anyways niet recreatief niet nodig
tnx bro
mvg ricorieks
heb zat oxy thuis voor pijn ,dus sla deze wel over ...Het is ook een soort methadon, en waarschijnlijk zal jij er wel enigzins high van worden zonder tolerantie.
Schijnt wel dat als je het booft dat er dan geen naloxone opgenomen word en dat je dan wel een flinke buzz krijgt maar alsnog niet hetzelfde als oxy of hero
Maar je kunt zoiets beter bewaren voor erge pijn en niet recreatief mee spelen
Ja precies, altijd handig om in huis te hebben toch, als je er verstandig mee om kunt gaan. Vrij potent goedje alleen oraal neem je maar 30% ervan op ofzo. En 3% van de naloxone. Als je het zou spuiten zou je 100% naloxone binnekrijgen daarom word het erkent als een veel veiliger afkick middel voor heroïne verslaafden.heb zat oxy thuis voor pijn ,dus sla deze wel over ...
of tog een reportje erover schrijven hehe
gooi het wel achterin de kast ...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."