Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEnergie van oxycodon

Energie van oxycodon

14 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
S
Sterretje1984Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Kan iemand me uitleggen hoe het kan dat je van oxycodon een energieboost krijgt? In de Bijsluiter staat als bijwerking namelijk dat je suf kan worden ervan. Mij geeft een giga energie boost. Overdag kan ik de hele wereld er mee aan en als ik het laat slik slaap ik juist voor geen meter. Welk stofje in de oxy zorgt voor die energie boost. Sinds ik 13 dagen geleden ben gestopt is mijn energie level echt - 10 geworden en ik moet oppassen dat ik niet ga denken ik neem er een paar om even wat te kunnen doen vandaag (of welke dag dan ook). Als ik weet welk stofje die energie geeft kan ik misschien zonder de oxy op een andere manier mijn energie level verhogen namelijk.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Sterretje1984 zei:
Kan iemand me uitleggen hoe het kan dat je van oxycodon een energieboost krijgt?...
Klik om te vergroten...
.Opm
Ik heb geen idee, ik word er altijd vrolijk en opgewekt van....
Sterretje1984 zei:
Welk stofje in de oxy zorgt voor die energie boost. Sinds ik 13 dagen geleden ben gestopt is mijn energie level echt - 10 geworden en ik moet oppassen dat ik niet ga denken ik neem er een paar om even wat te kunnen doen vandaag (of welke dag dan ook).
Klik om te vergroten...
Opm
Deze gedachten gang is zeer gevaarlijk, en is het voorportaal van een verslaving.
Als je hier aan toegeeft, zal die verslaving op geestelijk niveau niet lang meer duren....en daarna komt er ongetwijfeld een lichamelijke afhankelijkheid. Geef niet toe aan deze gedachte!
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Sterretje1984 zei:
Kan iemand me uitleggen hoe het kan dat je van oxycodon een energieboost krijgt? In de Bijsluiter staat als bijwerking namelijk dat je suf kan worden ervan. Mij geeft een giga energie boost. Overdag kan ik de hele wereld er mee aan en als ik het laat slik slaap ik juist voor geen meter. Welk stofje in de oxy zorgt voor die energie boost. Sinds ik 13 dagen geleden ben gestopt is mijn energie level echt - 10 geworden en ik moet oppassen dat ik niet ga denken ik neem er een paar om even wat te kunnen doen vandaag (of welke dag dan ook). Als ik weet welk stofje die energie geeft kan ik misschien zonder de oxy op een andere manier mijn energie level verhogen namelijk.
Klik om te vergroten...
Herken dat , ik neem er daarom genoeg alcohol en slaap poeder bij. Maar dit zal je bij je arts moet moeten bespreken.
Succes
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#4
De activering van je opioïden receptoren geeft Dopamine af op dezelfde manier als Endorfine doet. Maar dan veel krachtiger.

Natuurlijk geven dingen zoals seks en sporten endorfinen af en je kunt het dus met deze plezier-gevoelens vergelijken. Dat is hoe opioïden ongeveer werken.


Bij hogere doseringen kan het zijn dat je je meer verdoofd en slaperig gaat voelen en moeite krijgt om wakker te blijven.

Geen enkel middel is een wondermiddel om je super goed te voelen kijk uit hier voor. Je zult weer moeten wennen aan het nuchter plezier ervaren. Voorral opoiden staan hier voor bekend dat ze je super depressief maken omdat ze met je dopamine en endorfine systeem lopen te kloten.

Hoop dat je wat aan deze info hebt. 👍🏻
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#5
Tijdloos zei:
Herken dat , ik neem er daarom genoeg alcohol en slaap poeder bij. Maar dit zal je bij je arts moet moeten bespreken.
Succes
Klik om te vergroten...
Dit is dus echt gevaarlijk 😕😕
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dopemonster zei:
Met hoge tolerantie gebeurt er echt niet snel iets hoor. Maar als je ligt te nodden van oxy en dan een fles whiskey opzuipt met pammetjes dan ben je wel levensgevaarlijk ja.

Maar het is niet zo dat je bij een lage dosering oxy en een paar drankjes en wat benzo's meteen levensgevaarlijk bezig bent.

Je moet je grenzen goed leren kennen met zulke combi's maar het blijft wel gevaarlijk ja
Klik om te vergroten...
Heb je gelijk in maar het is wel vragen naar problemen en het randje opzoeken, vooral met benzo's erbij. En wat Tijdloos zei was: "genoeg alcohol en slaap poeder bij". Komt bij mij een beetje over als lekker zuipen.

Alcohol heeft de eigenschap de tolerantie die je opbouwt tegen ademhalingsdepressie om te keren, waardoor ook ervaren gebruikers de mist in gaan en overlijden met veel alcohol. Ik heb er een stukje over geschreven, zou leuk zijn als je het leest als ik het post vandaag of morgen ofzo
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Geneesmiddel zei:
Dit is dus echt gevaarlijk 😕😕
Klik om te vergroten...
Met hoge tolerantie gebeurt er echt niet snel iets hoor. Maar als je ligt te nodden van oxy en dan een fles whiskey opzuipt met pammetjes dan ben je wel levensgevaarlijk ja.

Maar het is niet zo dat je bij een lage dosering oxy en een paar drankjes en wat benzo's meteen levensgevaarlijk bezig bent.

Je moet je grenzen goed leren kennen met zulke combi's maar het blijft wel gevaarlijk ja
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#8
Tsja middelen misbruik en je grenzen leren kennen😂
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#9
Geneesmiddel zei:
Heb je gelijk in maar het is wel vragen naar problemen en het randje opzoeken, vooral met benzo's erbij. En wat Tijdloos zei was: "genoeg alcohol en slaap poeder bij". Komt bij mij een beetje over als lekker zuipen.

Alcohol heeft de eigenschap de tolerantie die je opbouwt tegen ademhalingsdepressie om te keren, waardoor ook ervaren gebruikers de mist in gaan en overlijden met veel alcohol. Ik heb er een stukje over geschreven, zou leuk zijn als je het leest als ik het post vandaag of morgen ofzo
Klik om te vergroten...
Denk dat daar de kern in zit, er staat ook op PAS OP MET ALCOHOL
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#10
Wat mij overigens door iemand die ik met 43 jaar oud dood in zijn woonkamer vond werd uitgelegd als ‘ Pas op MET alcohol’ dus anders uitgelegd dat je het dan voora met alcohol in moest nemen. Wat toen heel grappig klonk tho
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#11
Sterretje1984 zei:
Kan iemand me uitleggen hoe het kan dat je van oxycodon een energieboost krijgt? In de Bijsluiter staat als bijwerking namelijk dat je suf kan worden ervan. Mij geeft een giga energie boost. Overdag kan ik de hele wereld er mee aan en als ik het laat slik slaap ik juist voor geen meter. Welk stofje in de oxy zorgt voor die energie boost. Sinds ik 13 dagen geleden ben gestopt is mijn energie level echt - 10 geworden en ik moet oppassen dat ik niet ga denken ik neem er een paar om even wat te kunnen doen vandaag (of welke dag dan ook). Als ik weet welk stofje die energie geeft kan ik misschien zonder de oxy op een andere manier mijn energie level verhogen namelijk.
Klik om te vergroten...
Dat is het stukje high zijn, geluksstofjes, daarom is stoppen ook een hel. Want dan wordt je depressief en angstig, alleen voelen wij ons niet high alsof we de wereld aankunnen , maar dempt het vooral de pijn, de energie neemt dan weer een beetje toe. Dit is mijn ervaring, geen medisch feit.

Zo voel ik het, en een paar vrienden met oxy voor pijn ook. Het maakt je functioneler. Meer niet.

Toch , als je een oxy neemt en gaat mediteren of ontspannen kan je ook in trance raken, dromerig of kort slapen.

De scheikundige reden , of het op serotonine, endorfine etc, en de Gaba receptoren werkt , wat ik vrees, en in hoeverre weet iemand hier vast wel.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Kit Kat zei:
Dat is het stukje high zijn, geluksstofjes, daarom is stoppen ook een hel. Want dan wordt je depressief en angstig, alleen voelen wij ons niet high alsof we de wereld aankunnen , maar dempt het vooral de pijn, de energie neemt dan weer een beetje toe. Dit is mijn ervaring, geen medisch feit.

Zo voel ik het, en een paar vrienden met oxy voor pijn ook. Het maakt je functioneler. Meer niet.

Toch , als je een oxy neemt en gaat mediteren of ontspannen kan je ook in trance raken, dromerig of kort slapen.

De scheikundige reden , of het op serotonine, endorfine etc, en de Gaba receptoren werkt , wat ik vrees, en in hoeverre weet iemand hier vast wel.
Klik om te vergroten...


Dopemonster zei:
De activering van je opioïden receptoren geeft Dopamine af op dezelfde manier als Endorfine doet. Maar dan veel krachtiger.

Uw lichaam geeft natuurlijk bij dingen zoals seks en sporten endorfinen af en je kunt het dus met deze plezier-gevoelens vergelijken. Dat is hoe opioïden ongeveer werken. Maar opoiden stimuleren deze receptoren veel krachtiger dan endorfine doet


Bij hogere doseringen kan het zijn dat je je meer verdoofd en slaperig gaat voelen en moeite krijgt om wakker te blijven.

Geen enkel middel is een wondermiddel om je super goed te voelen kijk uit hier voor. Je zult weer moeten wennen aan het nuchter plezier ervaren. Voorral opoiden staan hier voor bekend dat ze je super depressief maken omdat ze met je dopamine en endorfine systeem lopen te kloten.

Hoop dat je wat aan deze info hebt. 👍🏻
Klik om te vergroten...

Alstu
S
Sterretje1984Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Dopemonster zei:
Alstu
Klik om te vergroten...
Thank you
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mediteren met een beetje 2fdck. Succes gegarandeerd!
Werkt heel goed bij mij i.i.g....
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mediteren met oxcycodon, gaat dit ook zo als met de 2fdck?
Want met een kleine dosis van die 2fdck kan ik in zowaar volledige ZEN toestand van volkomen rust komen en dit is me met oxcycodon nooit gelukt.
Euforie kreeg ik met die 2fdck ook nog eens, kortom het was een heerlijke meditatie sessie van ongeveer een uur, teijl oxcycodon mij een opgewekte stemming bracht, mijn rugpijn wordt aanzienlijk minder maar diep mediteren is me op oxcy nooit gelukt.
Wat zijn goede meditatie rc' s overigens?

Wie weet het?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."