Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOdsmt en venlaflaxine?

Odsmt en venlaflaxine?

9 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik zitop 150mg venlaflaxine gaat naar 225.
Kan ik odsmt doen en niet dood gaan
A
AlwaysTryingLid
01-01-2024, 00:00
#2
benzzzy zei:
Ik zitop 150mg venlaflaxine gaat naar 225.
Kan ik odsmt doen en niet dood gaan
Klik om te vergroten...
Ik neem aan dat je je graag oké wilt voelen, anders ga je niet mee in het verhogen van je antidepresieva. Toch? 🙂

Weet je al waarom je het risico wil nemen dat er misschien iets niet goed gaat in je brein?
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik zou het gewoon niet doen. Puur omdat verhoging van je antidepressiva blijkbaar nodig is, en me dat altijd een slecht moment lijkt om te gaan kloten met (andere) drugs
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#4
benzzzy zei:
Ik zitop 150mg venlaflaxine gaat naar 225.
Kan ik odsmt doen en niet dood gaan
Klik om te vergroten...
Jawel dat kan. Zelf heel lang gedaan. Odsmt werkt bijna niet tot helemaal niet op serotonine. Kijk wel uit met niet te hoog doseren. Mijn huisarts heeft me ooit tramadol en venlafaxine tegelijk voorgeschreven en in bepaalde doseringen is het niet echt gevaarlijk.

Je zult iigv niet het serotonine syndrome krijgen.


Trouwens, welcome back benzyyyy ❤ Hoe gaat het?

Gebruik je nog andere opiaten of ben je clean ervan? En hoe gaat het met je vriendin, zijn jullie nog samen? We maakte ons een beetje zorgen om je man!
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dopemonster zei:
Jawel dat kan. Zelf heel lang gedaan. Odsmt werkt bijna niet tot helemaal niet op serotonine. Kijk wel uit met niet te hoog doseren. Mijn huisarts heeft me ooit tramadol en venlafaxine tegelijk voorgeschreven en in bepaalde doseringen is het niet echt gevaarlijk.

Je zult iigv niet het serotonine syndrome krijgen.


Trouwens, welcome back benzyyyy ❤ Hoe gaat het?

Gebruik je nog andere opiaten of ben je clean ervan? En hoe gaat het met je vriendin, zijn jullie nog samen? We maakte ons een beetje zorgen om je man!
Klik om te vergroten...
Ik maak me vooral zorgen voor het NRI effect en eventueel noradrenergic storm.

Hoeveel MG van beide slikte je?

Ja Ben nog met haar gaat goed.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#6
benzzzy zei:
Ik maak me vooral zorgen voor het NRI effect en eventueel noradrenergic storm.

Hoeveel MG van beide slikte je?

Ja Ben nog met haar gaat goed.
Klik om te vergroten...
Odsmt en venlafaxine hield ik niet bij. (Een hoop)

Tramadol en venlafaxine: 300/400mg tramadol / 150mg venlafaxine per dag.

Ik vond persoonlijk het gevoel van odsmt minder synochreren dan tramadol met venlafaxine. Wss omdat het een stuk minder op die receptoren werkt.

Moet er wel bij zeggen ik slikte al zeker 3 jaar venlafaxine 150mg, idk of dat relevant is.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#7
@benzzzy Hoezo houd je het niet bij kratom als ik vragen mag? Of helpt dat bij jou niet tegen heroïne cravings ? Ik ben nu een paar maanden heroïne vrij man! Alleen kratom 🤗
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#8
benzzzy zei:
Ik maak me vooral zorgen voor het NRI effect en eventueel noradrenergic storm.

Hoeveel MG van beide slikte je?

Ja Ben nog met haar gaat goed.
Klik om te vergroten...
Oh shit
Benzy leeft nog! 💪
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Dirkjan zei:
Oh shit
Benzy leeft nog! 💪
Klik om te vergroten...
Natuurlijk mannn, onkruid vergaat niet 🙌🏻💪🏻💪🏻
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dopemonster zei:
Ik ben nu een paar maanden heroïne vrij man! Alleen kratom 🤗
Klik om te vergroten...
Respect man! Dat is goed nieuws om te horen!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."