#1
Ik zitop 150mg venlaflaxine gaat naar 225.
Kan ik odsmt doen en niet dood gaan
Kan ik odsmt doen en niet dood gaan
Ik neem aan dat je je graag oké wilt voelen, anders ga je niet mee in het verhogen van je antidepresieva. Toch? 🙂Ik zitop 150mg venlaflaxine gaat naar 225.
Kan ik odsmt doen en niet dood gaan
Jawel dat kan. Zelf heel lang gedaan. Odsmt werkt bijna niet tot helemaal niet op serotonine. Kijk wel uit met niet te hoog doseren. Mijn huisarts heeft me ooit tramadol en venlafaxine tegelijk voorgeschreven en in bepaalde doseringen is het niet echt gevaarlijk.Ik zitop 150mg venlaflaxine gaat naar 225.
Kan ik odsmt doen en niet dood gaan
Ik maak me vooral zorgen voor het NRI effect en eventueel noradrenergic storm.Jawel dat kan. Zelf heel lang gedaan. Odsmt werkt bijna niet tot helemaal niet op serotonine. Kijk wel uit met niet te hoog doseren. Mijn huisarts heeft me ooit tramadol en venlafaxine tegelijk voorgeschreven en in bepaalde doseringen is het niet echt gevaarlijk.
Je zult iigv niet het serotonine syndrome krijgen.
Trouwens, welcome back benzyyyy ❤ Hoe gaat het?
Gebruik je nog andere opiaten of ben je clean ervan? En hoe gaat het met je vriendin, zijn jullie nog samen? We maakte ons een beetje zorgen om je man!
Odsmt en venlafaxine hield ik niet bij. (Een hoop)Ik maak me vooral zorgen voor het NRI effect en eventueel noradrenergic storm.
Hoeveel MG van beide slikte je?
Ja Ben nog met haar gaat goed.
Oh shitIk maak me vooral zorgen voor het NRI effect en eventueel noradrenergic storm.
Hoeveel MG van beide slikte je?
Ja Ben nog met haar gaat goed.
Natuurlijk mannn, onkruid vergaat niet 🙌🏻💪🏻💪🏻Oh shit
Benzy leeft nog! 💪
Respect man! Dat is goed nieuws om te horen!Ik ben nu een paar maanden heroïne vrij man! Alleen kratom 🤗
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."