#1
Dat zal dan over een hele dag zijn, of wellicht zware tolerantie. Normaliter ga je met 500mg oxy zware tijden tegemoet
het werkt eerder licht stimulerend in normale dosering. 500mg oxy kan je vergeten misschien als je in een hospice ligt en zoveel pijn hebt dat je er toch niet van geniet..500mg oxy is volgens mij echt een te hoge dosis voor iemand zonder tolerantie. Tramadol zou wel kunnen.
En ik vond oxy ook niet echt heel geschikt om in slaap te komen. Tenzij pijn de voornaamste reden is van je slapeloosheid zou ik geen opiaten gaan gebruiken puur voor de nachtrust
Dat zal dan over een hele dag zijn, of wellicht zware tolerantie. Normaliter ga je met 500mg oxy zware tijden tegemoet
Dit klopt niet , ga niks hieraan toevoegen maar er is veel meer dan alleen meer als 500mg oxy nodig. Maar dit is geen suicide forum.Ik heb toch al veel gelezen dat je van 500 mg oxcycodone zal sterven, klopt dat omdat ik hier toch mensen zie die dat toch gebruiken!
Das toch heel riskant!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."