#1
Ik heb een vraagje, klopt het dat je dood kan gaan van 2mg fentanyl?
Verschilt per persoon en aan je tolerantie, de ene wordt niet eens high van 2mg, de ander gaat net niet dood en de ander gaat harstikke dood. Fentanyl is supergevaarlijk afblijvenIk heb een vraagje, klopt het dat je dood kan gaan van 2mg fentanyl?
Kan better fentanyl doenEn fentanyl schijnt helemaal niet zo een recreatief fijne drug te zijn.
Zoals al gezegd: beter van af blijven!
wrm ben je zo boos denk je ik heb ni op google gekekenā ļø ik wil toch gwn aan mensen vragen met miss ervaringen?1 google search en je hebt je antwoord, beetje meer moeite doen de volgende keer.
https://www.afkickkliniekwijzer.nl/medicijnverslaving/fentanyl/#:~:text=Omdat%20het%20middel%20zo'n,recept%20van%20een%20arts%20verkrijgbaar.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."