Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHeroïne

Heroïne

7 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
m
ma1980Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb wat vragen over heroïne. Hoeveel gram zit er in 1 bolletje, en is het roken van ongeveer 1 bolletje per dag veel?
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
ma1980 zei:
Ik heb wat vragen over heroïne. Hoeveel gram zit er in 1 bolletje, en is het roken van ongeveer 1 bolletje per dag veel?
Klik om te vergroten...
Meestal zijn bolletjes 0.2/0.3g. Dit verkopen ze voorral in junkiewijken

Goeie dealers koop je gewoon per gram
m
ma1980Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Maar is het roken van 1 bolletje veel? Of valt het wel mee, het is inderdaad zo dat het verkocht word in zoals jij het noemt een junkiewijk 😏
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#4
ma1980 zei:
Maar is het roken van 1 bolletje veel? Of valt het wel mee, het is inderdaad zo dat het verkocht word in zoals jij het noemt een junkiewijk 😏
Klik om te vergroten...
Ligt echt aan je tolerantie en de kwaliteit. En of je een milde heroïne roes wilt of je echt wilt nodden. Je kan dan sowieso 2x goed nodden.

Het beste kan je het snuiven, omdat chinezen wat oefenen vereist en anders spul verloren gaat. Snuiven wordt goed opgenomen en de high duurt ook langer.

Ik ben ex heroïne verslaafde
m
ma1980Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Een goede vriend van mij rookt 1 a 2 bolletjes per dag.. en als daar de gelegenheid niet voor is dan snuift hij het.
Hij is al heel lang verslaafd (meer dan 30 jaar) ik merkte er nooit veel van maar hij snuift het nu meer en lijkt hierdoor veel meer "afwezig"
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#6
ma1980 zei:
Een goede vriend van mij rookt 1 a 2 bolletjes per dag.. en als daar de gelegenheid niet voor is dan snuift hij het.
Hij is al heel lang verslaafd (meer dan 30 jaar) ik merkte er nooit veel van maar hij snuift het nu meer en lijkt hierdoor veel meer "afwezig"
Klik om te vergroten...
Het kan zijn dat ie meer is gaan gebruiken of dat er door het snuiven meer in zn lichaam opgenomen wordt. Kan ook de kwaliteit zijn dat ie ergens anders is gaan halen. Na 30 jaar is het moeilijk om van dezelfde hoeveelheid nog goed stoned te worden.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#7
ma1980 zei:
Een goede vriend van mij rookt 1 a 2 bolletjes per dag.. en als daar de gelegenheid niet voor is dan snuift hij het.
Hij is al heel lang verslaafd (meer dan 30 jaar) ik merkte er nooit veel van maar hij snuift het nu meer en lijkt hierdoor veel meer "afwezig"
Klik om te vergroten...
1 van eerste keren deed ik 2 bolletjes op de lepel nam IV en was zo van de kaart , dat ik het daarna nog maar 1 of 2x gedaan heb.

Be safe!
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ja iedere dag hero is veel.

Aka verslaving.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."