#1
Ik heb laatst weer tabletjes genomen waar waarschijnlijk rond de 60 mg in zaten. Aangezien ik ze niet getest heb nam ik er voor de zekerheid eentje en wachtte het effect af.
Na anderhalf uur nam ik de tweede.
Ik voelde lekker maar behaalde bijlange na niet het effect zoals vroeger toen ik pillies innam van 100 mg in een keer.
Het nemen van het tweede tabletje deed zoals verwacht niet zoveel met het effect buiten wat verlenging en het optreden van meer bijwerkingen.
Het derde schijfje idem dito met meer bijwerkingen ondanks de kortere tijd tussen elkaar.
Al met al een lekker gevoel gehad die avond maar het knalde niet zoals vroeger.
Dat kan natuurlijk liggen aan tolerantie al moet ik zeggen dat ik per jaar een paar keer pillen neem maar dat ik in al die jaren wel een hoeveelheid heb gebruikt.
Hebben anderen hier ook het gevoel dat je in het begin gewoon moet knallen met een voldoende hoge dosering omdat je anders nooit echt op een lekker plateau komt ook al ga je daarna snel meer pillen nemen?
Na anderhalf uur nam ik de tweede.
Ik voelde lekker maar behaalde bijlange na niet het effect zoals vroeger toen ik pillies innam van 100 mg in een keer.
Het nemen van het tweede tabletje deed zoals verwacht niet zoveel met het effect buiten wat verlenging en het optreden van meer bijwerkingen.
Het derde schijfje idem dito met meer bijwerkingen ondanks de kortere tijd tussen elkaar.
Al met al een lekker gevoel gehad die avond maar het knalde niet zoals vroeger.
Dat kan natuurlijk liggen aan tolerantie al moet ik zeggen dat ik per jaar een paar keer pillen neem maar dat ik in al die jaren wel een hoeveelheid heb gebruikt.
Hebben anderen hier ook het gevoel dat je in het begin gewoon moet knallen met een voldoende hoge dosering omdat je anders nooit echt op een lekker plateau komt ook al ga je daarna snel meer pillen nemen?