Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLeeg gevoel

Leeg gevoel

5 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
het is idd wel snel achter elkaar...
als ik jou was zou ik gewoon 3maanden er tussen laten tussen de keren dat je gebruikt...

beter voor je lichaam en voor je mentale toestand...
P
PRINCEZS_Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ben gister naar een feest geweest en heb een pilletje geslikt,
Toen het insloeg voelde ik me eigelijk totaal emotieloos..
Ik kon niet van het feest 'genieten' maar het was ook niet dat ik
het niet leuk vond.. puur omdat ik gewoon niks voelde.. geen Emoties,
dus ook niet die blijheid. Terwijl het volgens mij helemaal geen slechte
pillen waren, want had het nog over, ik heb die wel is vaker geslikt..
En vandaag toen ik wakker werg had k presies hetzelfde lege gevoel..
gewoon emotieloos. Iemand kan me zo erg uitschelden en ik voel me niet gekwetst, er kan wat leuks gebeuren en ik voel me gewoon niet blij

Het is echt heel raar.. Komt dit doordat er iets raars in de pillen zat? Of omdat ik misschien te vaak achter elkaar heb geslikt? (laatste x was 29 januari, daarvoor 28 december etc.)
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Niet herkenbaar voor mij. In tijden dat ik nogal veel gebruikte ook niet. Dat lege, emotieloos gevoel. Alleen de dagen erna, dat werd steeds erger.

Zal het geen foute pil geweest zijn of iets onderbewust?
M
MissDiorLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik zou gewoon een tijdje (normaal 3 maanden) even geen xtc meer doen. Dan kan je serotonine weer aangevuld worden door je lichaam, en dan zul je ook weer "love" voelen als je een pil neemt!

:wave:
S
Static SearchLid
01-01-2024, 00:00
#5
PRINCEZS_ zei:
Ik ben gister naar een feest geweest en heb een pilletje geslikt,
Toen het insloeg voelde ik me eigelijk totaal emotieloos..
Ik kon niet van het feest 'genieten' maar het was ook niet dat ik
het niet leuk vond.. puur omdat ik gewoon niks voelde.. geen Emoties,
dus ook niet die blijheid. Terwijl het volgens mij helemaal geen slechte
pillen waren, want had het nog over, ik heb die wel is vaker geslikt..
En vandaag toen ik wakker werg had k presies hetzelfde lege gevoel..
gewoon emotieloos. Iemand kan me zo erg uitschelden en ik voel me niet gekwetst, er kan wat leuks gebeuren en ik voel me gewoon niet blij

Het is echt heel raar.. Komt dit doordat er iets raars in de pillen zat? Of omdat ik misschien te vaak achter elkaar heb geslikt? (laatste x was 29 januari, daarvoor 28 december etc.)
Klik om te vergroten...

mcpp geeft me ook een heel leeg emotieloos gevoel, mss was het dat..of als je teveel pille hebt geslikt na een tijd voel je ook geen happy of love gevoel meer..gewoon een leegte en dan moet je wachten tot je serotonine weer bijgevuld is..
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#6
leeg ken ik niet. :openmouth: Alleen VOL!! :smoke:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."