#1
Ik raad het je in ieder geval af, de reden waarom ik vroeg hoe oud je was was in verband met de volgroeide fase van je lichaam, dat zit volgens mij wel snor als je 31 bent :P.
Anyway, de naam, kleur en opdruk van een pil zeggen niets over de kwaliteit over de pil. Dit komt omdat er zoveel xtc-labs zijn, zodra er een populaire pil is word deze nagemaakt met andere verhoudingen van ingredienten bijvoorbeeld.
Over het speed idee denk ik inderdaad dat je teveel hebt gehad, 2 bommetjes + nog wat lijntjes kan voor een beginner nogal wat té hard aankomen. Toch ben ik van mening dat je misschien niet helemaal lichamelijk sterk genoeg bent voor drugs, heb je buiten je astma nog last van andere ziektes? Zitten er mensen in de familie met bijvoorbeeld hart-klachten dat soort dingen.
Ook belangrijk is dat je je drugs in het vervolg even laat testen, testcentra zijn er overal en het geeft meer zekerheid.
Ik raad je aan om thuis inderdaad wat te expirimenteren, zodat je in een vertrouwde omgeving bent, en met expirimenteren bedoel ik niet de beest uithangen. Begin je dosis altijd laag (zo laag mogelijk dat jij denkt dat je aankan) en begin vanaf daar, merk je dat het fout gaat, stop ermee. Gewoon rustig aan doen, en een beetje je velden verkennen.
Drugs hebben grote invloed op je lichaam, en je moet ook een herstelperiode inlassen(een periode dat je bijvoorbeeld niet gebruikt). Mocht het vaker fout gaan stop er dan mee, het is het niet waard.
GHB kun je best combineren met MDMA of speed, maar absoluut NIET met alcohol.
Hoop dat dit helpt![:)]()
Anyway, de naam, kleur en opdruk van een pil zeggen niets over de kwaliteit over de pil. Dit komt omdat er zoveel xtc-labs zijn, zodra er een populaire pil is word deze nagemaakt met andere verhoudingen van ingredienten bijvoorbeeld.
Over het speed idee denk ik inderdaad dat je teveel hebt gehad, 2 bommetjes + nog wat lijntjes kan voor een beginner nogal wat té hard aankomen. Toch ben ik van mening dat je misschien niet helemaal lichamelijk sterk genoeg bent voor drugs, heb je buiten je astma nog last van andere ziektes? Zitten er mensen in de familie met bijvoorbeeld hart-klachten dat soort dingen.
Ook belangrijk is dat je je drugs in het vervolg even laat testen, testcentra zijn er overal en het geeft meer zekerheid.
Ik raad je aan om thuis inderdaad wat te expirimenteren, zodat je in een vertrouwde omgeving bent, en met expirimenteren bedoel ik niet de beest uithangen. Begin je dosis altijd laag (zo laag mogelijk dat jij denkt dat je aankan) en begin vanaf daar, merk je dat het fout gaat, stop ermee. Gewoon rustig aan doen, en een beetje je velden verkennen.
Drugs hebben grote invloed op je lichaam, en je moet ook een herstelperiode inlassen(een periode dat je bijvoorbeeld niet gebruikt). Mocht het vaker fout gaan stop er dan mee, het is het niet waard.
GHB kun je best combineren met MDMA of speed, maar absoluut NIET met alcohol.
Hoop dat dit helpt
