Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums...........

...........

10 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik herken dit zeker, erg gevaarlijk ook... heb het een aantal keren in de auto gehad, bijv. bij body rox - yeah yeah of hands up for detroit... dan beginnen mn ogen te knipperen net als bij het inkikken, voel ik de energiestromen door mn lichaam ... ik dreig dan weg te zweven, niet erg slim onder het rijden hahaha of in gezelschap, zoals ook wel es gebeurt
P
Pietje010Lid
01-01-2024, 00:00
#2
...........
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb niet direct dat ik het weer voel inkicken...

Maar kan het gevoel zeker opwekken wanneer ik muziek hoor die me aan een bepaalde xtc avond laat herinneren.

Dat heb ik heel sterk met mijn eerste xtc trip.
Telkens wanneer de muziek langskomt, krijg ik gewoon weer dat gevoel!

Geweldig!
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb dit ook wel eens, maar 2 uur :openmouth: Bij mij is het meestal een aantal fracties en dan is het weer weg. Op zich wel een relaxed gevoel :)
P
Pietje010Lid
01-01-2024, 00:00
#5
...........
F
FreezingLid
01-01-2024, 00:00
#6
ja ik heb t ook vaker, als ik bijv filmpjes van een feest ofzo kijk komt dat hele gevoel weer terug haha
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#7
Whoah, klinkt chill. Ik wil dat ook :smoke:
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#8
Enesteene zei:
ik herken dit zeker, erg gevaarlijk ook... heb het een aantal keren in de auto gehad, bijv. bij body rox - yeah yeah of hands up for detroit... dan beginnen mn ogen te knipperen net als bij het inkikken, voel ik de energiestromen door mn lichaam ... ik dreig dan weg te zweven, niet erg slim onder het rijden hahaha of in gezelschap, zoals ook wel es gebeurt
Klik om te vergroten...

Dat is inderdaad best fucked up. Bij het autorijden! :grin:

Ik krijg alleen meer een soort van stroom/verliefdheids waas door me lichaam. Vaak is dit 2/3 seconden wanneer ik NÉT het liedje hoor.

Zo vanne.. "ooooohjah! :hearteyes: " En dat is het weer weg!
P
Pietje010Lid
01-01-2024, 00:00
#9
...........
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb dit wel regelmatig, en mijn vrienden ook. Als we binnen een week een feestje hebben waar we wat bier zuipen, en er komt een goed nummer dan zijn we zo weer aan het spacen!!! Superchill natuurlijk, en we hebben dan ook nog eens extra lol, omdat we weten dat we het zelf deels oproepen. Dan staan we dus gewoon strak, en we kunnen weer net zo supervet dansen als tijdens de echte trip. :mrgreen:
G
GoanautLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb dat wel eens bij goeie psytrance, die ik bijvoorbeeld op een feest heb gehoord.. dan krijg ik kippenvel bij de coole stukjes en druk ik m'n armen van blijdschap helemaal tegen m'n lichaam aan. Even dat vette gevoel, op zo'n momenten heb ik ook ENORME zin in een volgend feest.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."