Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVerkrijgbaarheid XTC

Verkrijgbaarheid XTC

26 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
GabberSnoePie zei:
idd, maar opzich maakt t me ook niet uit of een pil nou 130 mg of 90 mg, als het maar zuiver/goeie mdma is, ik zit er niet zo mee als ik er 1 of 2 meer moet tikken :)
Klik om te vergroten...

hehe ja dat klopt. En je weet toch nooit precies hoeveel er inzit. Als ik er 30 koop en zijn getest rond 110 mg dan kan best dat de ene 80 is en de andere 120 ofzo. Maarja de ene keer voel je er ook meer van dan anders. Ben eerst flink hard gegaan op tulpjes terwij die op minder izjn getest dan die hartjes.

maarja heb nu alleen mdma zuivere pillen :grin: wil ook zeker andere pille teste is kijken hoe dat bevalt. Maarja is afhankelijk van wat ik kan krijgen en de prijs he :P
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
zommes zei:
caatje zei:
Solidius zei:
Geen last van.
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wilde eigenlijk "een beetje" invullen, maar aangezien ik er hier in de buurt ook steeds meer moeite voor moet doen, heb ik toch maar voor "Ja" gekozen
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
bij mij is dit andersom, ik ben minderjarig, dus kan niet zelf naar de shop, maar als ik eerlijk moet zijn, ik kom eerder aan XTC dan aan wiet. en als je kijkt is dat best triest dat dat zo is. ook al heb ik er zelf geen moeite mee, maar het blijkt toch wel weer hoe allles ervoor staat in nederland, en 't grappigste van alles is dat het ook spotgoedkoop is GOEDKOPER ALS SOFTDRUGS, als je eenmaal het gevoel van XTC kent en het gevoel van stoned zijn, weten we stiekem allemaal wel welk van de 2 de lekkerste is (ONDANKS DE NEGATIEVE BIJWERKINGEN )
ik betaal 2,50 of 3 euro per knak en space hem 10000000000000000 x zo hard als op wiet.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik krijg binnenkort waarschijnlijk die veel besproken mooie blauwe mitsubishi's binnen:grin: Ik krijg steeds meer connecties door heel het land dus word steeds mooier :mrgreen:

Inderdaad voor de meeste mensen in hardrugs makkelijker te verkrijgen dan softdrugs. Tja lekker bezig nederland :P

:wink:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
Blauwe Mitchu's

Zou ze ook krijgen.. maar ging helaas weer is niet door. :|
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
Qocaïne zei:
Blauwe Mitchu's

Zou ze ook krijgen.. maar ging helaas weer is niet door. :|
Klik om te vergroten...

hey man,

Tijd niet gesproken ja ik hoop dat het doorgaat :grin: lijkt me echt mooi maarja eerst in me hand hebben dan ben ik blij.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."