#1
ik geraak ook makkelijk aan men pille waar ik uitga neemt bijna iedereen x ik vraag het gewoon aan de eerste onbekende die ik zie ofwel kome ze zelf naar me toe
wimpie24 zei:Hmm heeft ff geduurd maar heb ze nu toch eindelijk binnen heb de blauwe mitsu's en maatje van me heeft ze genomen en hij gaat $&$^*% hard. Ik moet morgen werken dus dat word pas morgenavond knallen![]()
caatje zei:wimpie24 zei:Hmm heeft ff geduurd maar heb ze nu toch eindelijk binnen heb de blauwe mitsu's en maatje van me heeft ze genomen en hij gaat $&$^*% hard. Ik moet morgen werken dus dat word pas morgenavond knallen![]()
Ach dan heb je tenminste iets om naar uit te kijken...![]()

Valentijntje zei:Er is laatst ook de grootste xtc fabriek opgerold ergens in NL. Er blijven nog wel genoeg bedrijfjes over maar misschien merk je het daardoor wel.
Ik ken de verhalen ook tonnetjes met 480mg mdma en zulke dingen. Maar niemand beseft dat ie alles kapot heeft gefreakt in die hersenpan daarbovenGabberSnoePie zei:er zijn nog wel goeie xtc pille te regelen
hoor wel eens verhaaltjes over vroeger van pillen met 250 mg, weet niet of ik dit moet geloven, die kan je tegewoordig in iedergeval niet meer krijgen.
rond de 150mg is realistischer![]()
![]()
slipperman89 zei:Ik ken de verhalen ook tonnetjes met 480mg mdma en zulke dingen. Maar niemand beseft dat ie alles kapot heeft gefreakt in die hersenpan daarbovenGabberSnoePie zei:er zijn nog wel goeie xtc pille te regelen
hoor wel eens verhaaltjes over vroeger van pillen met 250 mg, weet niet of ik dit moet geloven, die kan je tegewoordig in iedergeval niet meer krijgen.
rond de 150mg is realistischer![]()
![]()
![]()
GabberSnoePie zei:slipperman89 zei:Ik ken de verhalen ook tonnetjes met 480mg mdma en zulke dingen. Maar niemand beseft dat ie alles kapot heeft gefreakt in die hersenpan daarbovenGabberSnoePie zei:er zijn nog wel goeie xtc pille te regelen
hoor wel eens verhaaltjes over vroeger van pillen met 250 mg, weet niet of ik dit moet geloven, die kan je tegewoordig in iedergeval niet meer krijgen.
rond de 150mg is realistischer![]()
![]()
![]()
:P :P hehe
maar is dat nou wle echt waar of niet?
lijkt mij dat er aardig wat mensen tegen de grond zijn gegaan als ze zo'n pil voor de eerste keer namen![]()
nu is inderdaad tussen 100 en 150 mg reeel. Daarboven zie je niet veel. tenminste ik nog nooit tegengekome :P labgetest dan he niet verhale over goede pille tja kan zoveel zeggen GabberSnoePie zei:idd, maar opzich maakt t me ook niet uit of een pil nou 130 mg of 90 mg, als het maar zuiver/goeie mdma is, ik zit er niet zo mee als ik er 1 of 2 meer moet tikken![]()
zommes zei:caatje zei:Solidius zei:Geen last van.
Qocaïne zei:Blauwe Mitchu's
Zou ze ook krijgen.. maar ging helaas weer is niet door. :|
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."