#1
Het is de coke, en ghb geworden... Shit! ![:grin:]()

Vince_ zei:Het heeft wel iets, je leert het aloude gevoel van zat zijn weer wat appreciëren. En als de drang naar x té erg wordt, kan je je nog altijd de vernieling in zuipen. Niet dat dà t dan weer zo gezond is, maar ja.
Pfff, mijn zwak voor xtc is groot. Weet ook niet meer of het mij gaat lukken, hoor net dat er ook weer coke in tha house zal zijn, dus......-spaceman- zei:nog nooit de lul geweest om ''buitenstaander'' te zijn maar ik zou t ook echt niet kunnen!!!
TechNora zei:Weet ook niet meer of het mij gaat lukken, hoor net dat er ook weer coke in tha house zal zijn, dus......-spaceman- zei:nog nooit de lul geweest om ''buitenstaander'' te zijn maar ik zou t ook echt niet kunnen!!!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."