Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBuitenstaander

Buitenstaander

21 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
Het is de coke, en ghb geworden... Shit! :grin:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoihoii

Ik vroeg me eens af, wat vinden jullie ervan om als 'buitenstaander' bij een hoop mensen te zitten die xtc op hebben.
Vind je het leuk om te zien? Of krijg je eerder de zenuwen van ze en wil je zelf ook meedoen?

Of net andersom, als jijzelf helemaal waus bent, vind je het dan leuk als er iemand bij is die niets op heeft, of erger je je er alleen maar aan?

Ikzelf vind het vaak super om niets te pakken en gewoon te kijken naar m'n vrienden die helemaal waus worden en gek gaan doen, en dan beetje lekker op ze inpraten, zorgen dat ze helemaal dikke pret gaan hebben. Super is dat.
Als er iemand bij is die niets op heeft en ik wel, dan heb ik eigenlijk weinig met die persoon. Ik erger me er absoluut niet aan, maar ik ga toch liever om met de mensen die ook wat op hebben.

Wat is jullie mening hierop? Heb je er goede/slechte ervaringen mee?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
Niet-meedoen heb ik nog nooit gedaan (hoe hardcore klinkt dat dan), zelf waus en anderen niet maakt me niet uit zo lang het geen "Voel je al wat? Wat voel je dan?" ge-ouwehoer wordt :grin:

Edit: Zeker een goeie ervaring mee gehad, maar ik had het toen een beetje te gek gemaakt, dus het maakte me allemaal al lang niks meer uit.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
Newb die ik ben, ik word jaloers op mensen die xtc op hebben als ik he tniet op heb. Ik ben nog in het "oh wat is dit geweldig" stadium, maar probeer het niet te vaak te doen.. Maar heb vrienden die het elk weekend bijna doen, en dat is wel moeilijk hoor. Ik kan ook zonder genieten, maar dan ziet het er zo heerlijk uit bij hun..

De 2 keer dat ik het zelf op had heb ik me niet geergerd aan mensen die niks op hadden.. Alleen snapte ik de mensen die wel iets op hadden veel beter. Dit waren fijner om mee om te gaan.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
howhowhow
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
Nog niet vaak meegemaakt.. wel 'ns dat mensen niks ophadden en gingen vragen wat ik voelde enzo blabla.. dat kan wel eens irritant zijn.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
Jah

Inderdaad:
"Je gaat lekker he, ik zie het!!"
Laat me.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
No way dat mn vrienden wel X ophebben en ik niet.. Eerder andersom denk ik. Ik bedoel, niet dat ik vaak Xtc neem maar ik vermijd gewoon dat soort situaties waarin anderen wel x ophebben en ik niet...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
Kzou het ook niet echt leuk vinden om m'n vrienden helemaal uit hun stekker te zien gaan en er dan broodje nuchter naast te zitten, de gedachte alleen al.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
Heb het dinsdagavond meegemaakt :) kvond het helemaal niet erg, je kan inderdaad goed op ze inpraten. En je kan je kostelijk amuseren met dingen waar je anders niet op had gelet.
Heb me wel mateloos geïrriteerd aan een vriend die veel te veel op korte tijd op had, was drijfnat van 't zweet, trok bekken waarvan ik dacht dat alleen dieren ze konden trekken, nam iedereen vast (waardoor deze mensen nat werden), en kraamde alleen maar onzin uit.
Beetje té dus. Maar dat had ik ook erg gevonden moest ik zelf iets op hebben, me dunkt.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
nog nooit de lul geweest om ''buitenstaander'' te zijn maar ik zou t ook echt niet kunnen!!!
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik ga het zaterdag meemaken... M'n vrienden aan de pillen, en ik.... :( Tenminste als ik me kan inhouden... Ik probeer me er op in te stellen, maar laatste tijd zoveel xtc gedaan, dat ik me na twee biertjes soms al trippie voel... Wordt hoe dan ook lastig denk ik :rolleyes:

Ach ja, good old beer dan maar......................................... :mrgreen:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
Het heeft wel iets, je leert het aloude gevoel van zat zijn weer wat appreciëren. En als de drang naar x té erg wordt, kan je je nog altijd de vernieling in zuipen. Niet dat dàt dan weer zo gezond is, maar ja.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#14
Vince_ zei:
Het heeft wel iets, je leert het aloude gevoel van zat zijn weer wat appreciëren. En als de drang naar x té erg wordt, kan je je nog altijd de vernieling in zuipen. Niet dat dàt dan weer zo gezond is, maar ja.
Klik om te vergroten...

Tja, ik begin denk ik snel met drie biertjes naar binnen gooien, dan weet ik toch dat de xtc niet meer lekker zal aankomen. En verder zal ik mn vrienden waarschuwen in de zin van: "Wat ik ook zeg, geef het me niet" :mrgreen: Pfff, mijn zwak voor xtc is groot. :hearteyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#15
-spaceman- zei:
nog nooit de lul geweest om ''buitenstaander'' te zijn maar ik zou t ook echt niet kunnen!!!
Klik om te vergroten...
Weet ook niet meer of het mij gaat lukken, hoor net dat er ook weer coke in tha house zal zijn, dus......
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#16
TechNora zei:
-spaceman- zei:
nog nooit de lul geweest om ''buitenstaander'' te zijn maar ik zou t ook echt niet kunnen!!!
Klik om te vergroten...
Weet ook niet meer of het mij gaat lukken, hoor net dat er ook weer coke in tha house zal zijn, dus......
Klik om te vergroten...

kijk, de alternatieven pot word open gebroken :wink:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#17
Toch reden te meer om geen bollen te pakken, als er coke is? :)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#18
heb ik nou echt geen last van. Ben vaak genoeg nuchter terwijl iedereen keihard lijp is. Geen problemen mee. Ik ga dan juist niet gebruiken.
Behalve als ik heb gedronken, krijg ik eigenlijk nooit spontaan zin in xtc. Plan het altijd vantevoren.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#19
Het is vervelend als je wat op hebt en er zit een nuchtere bij zit die je aan gaat zitten kijken en je de oren van je kop vraagt over hoe je je voelt, of het lekker gaat enzz.

Zelf heb ik er moeite mee om met mensen te zitten die wat op hebben. Ik krijg er de kriebels van, ik wil ook! Het is zelfs zo dat als ik verhalen of tripreports lees, dat ik op dat moment het best erg voel borrelen omdat ik er echt door getriggerd wordt. Vooral in de weekenden.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#20
Totaal geen moeite mee om mensen om me heen te hebben die niets gebruikt hebben terwijl ik strak sta. Zolang ze niet vaag tegen me ouwehoeren (tenzij ik begin natuurlijk - lekker xtc-sociaal) vind ik iedereen liev :hearteyes: :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."