Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSinaasappelsap Vermijd Out-Gaan?

Sinaasappelsap Vermijd Out-Gaan?

37 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik moet kotsen van die sap @ xtc :(
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
Psycho_Chrono zei:
ligt het aan mij of vinden jullie ook dat sapjes e.d. meestal tijdens gebruik erg zwaar op je maag liggen ?
Klik om te vergroten...

Ja ik had laatst een flesje Punica waar ik tijdens een trip wat van dronk, viel nogal zwaar op de maag.. water of chai-tea is lekkerder.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
Goanaut zei:
Psycho_Chrono zei:
ligt het aan mij of vinden jullie ook dat sapjes e.d. meestal tijdens gebruik erg zwaar op je maag liggen ?
Klik om te vergroten...

Ja ik had laatst een flesje Punica waar ik tijdens een trip wat van dronk, viel nogal zwaar op de maag.. water of chai-tea is lekkerder.
Klik om te vergroten...

chaaaai <3 :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
goed eten van tevoren en genoeg drinken.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
Trip Unit zei:
goed eten van tevoren en genoeg drinken.
Klik om te vergroten...

Dit is inderdaad een goede tip, verder zal het snel leegtrekken van je serotonine voorraad een rol gespeeld hebben. Duizeligheid komt wel vaker voor.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
Maakt niet uit met welk drinken.
Deels tussen je oren is het dat je weet dat je je goed gaat voelen en je mood overslaat.
Deels omdat je lichaam weer vloeistof krijgt om je lichaam af te koelen wat ook helpt tegen duizeligheid.
Had ik ook eerste keer op schoolfeest. half nokkie op wc zwetend als de pest echt om de paar seconden druppel van me kop.
Ogen dicht gedaan gedronken, leek wel of ik een klap kreeg werdt weer wakker en alles was mooi en goed enzo.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik drink gwn cola of zo van die sportdrankjes zoals aquarius :)
die cola drink ik dan voor genoeg suikers binnen te krijgen. Maar ik drink liever dan diesportdrankjes, bier smaakt me dan eigelijk helemaal niet! :kots:

was ik even blij dat ze op bassleader aquarius verkochten :hearteyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
een sapje ligt idd gigantisch op je maag dan

Gister had ik Blauwe Versace gepakt, heb ook nog de witte, blauwe zijn langduriger, maar witte zijn veel heftger) (weet dat het niet veel uitmaakt maar goed)

ik was gister ook weer even hard gegaan :wink: maar ik had op een gegeven moment iets relax bedacht: "als ik drinken ging halen, haalde ik een pils en een cola"

dus dan om ste beurt "nippe" (zodat de bier toch relax is, bij mij smaakt ie wel, anders maar wel goed) en ook cola

alles ging goed, was op de heenweg naar huis nog FLINK aan het space, ogen helemaal dicht enzo, maja toen moest ik dus ook kotsen (teveel vloeistof ingenomen dus het was ook allemaal water en shit)

ik had trouwens om 12 uur de eerste gepakt

13:30 de tweede

15:00 de derde

en ik kon voor half 9 niet slapen, als ik mn ogen dicht deed ging ik bijvoorbeeld gewoon computeren :confused: (met alles VET helder beeld enzo) en ik wis dat ik in me bed lag, keek ik een andere kant uit met me ogen dicht, begon ik tv te kijken ofzo... of ik zag de "disco" weer zoals die op dat moment zou moeten zijn, met alle mensen, muziek etc etc

vond et wel wreed, maar wou wel egt graag slapen

op een gegeven moment had ik een klein plekje gevonden dat "neutraal" bleef, als ik me daar niet teveel op concentreerde kreeg ik niet meer egt "visuals"... half 9-9 uur sliep ik pas half (en vanaf dat ik in bed lag ELK half uur PRECIES zonder klok gezien te hebben terwijl ik in bed lag moest ik naar de wc, terwijl tijdens het uitgaan maar 2 of 3 keer :confused:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
hmmn die visuals ken ik goed jah met xtc op en je ogen dicht ik vind het altijd geweldig alsk een avondje gespaced heb om dan nog ff op de visuals te letten in mijn bed de raarste dingen zie je dan en het lijkt levensecht
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
Of het het "out gaan" tegenhoudt weet ik ook niet, wat ik wel weet is dat ik, nu ik weer dagelijks aan de 1000mg vitamine C pillen zit, "the day after" wel een heeel stuk minder brak ben :)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
Geef mij maar lekker water als ik aan de x ben. :)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
Immo zei:
Geef mij maar lekker water als ik aan de x ben. :)
Klik om te vergroten...

Helemaal mee eens! in liters!
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
Psycho_Chrono zei:
Immo zei:
Geef mij maar lekker water als ik aan de x ben. :)
Klik om te vergroten...

Helemaal mee eens! in liters!
Klik om te vergroten...

:grin:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#14
Psycho_Chrono zei:
Immo zei:
Geef mij maar lekker water als ik aan de x ben. :)
Klik om te vergroten...

Helemaal mee eens! in liters!
Klik om te vergroten...
Het maakte de toilet avonturen van het weekend wel weer eindeloos :)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#15
ExceptionalInsight zei:
Psycho_Chrono zei:
Immo zei:
Geef mij maar lekker water als ik aan de x ben. :)
Klik om te vergroten...

Helemaal mee eens! in liters!
Klik om te vergroten...
Het maakte de toilet avonturen van het weekend wel weer eindeloos :)
Klik om te vergroten...

wc avonturen zijn altijd goed :grin:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#16
Psycho_Chrono zei:
wc avonturen zijn altijd goed :grin:
Klik om te vergroten...
Fuck yeah, vooral in het donker, in de zeikende regen, door pijnlijke struiken vallen en er dan nog wel even moet staan. Het feit dat het een sprookjesbos was maakte een hoop goed. (afgelopen weekend was leuk, shoot me:))
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#17
ExceptionalInsight zei:
Het maakte de toilet avonturen van het weekend wel weer eindeloos :)
Klik om te vergroten...

idd af-en-toe breng je er meer tijd door dan in de disco zelf :) wat helemaal grappig is en vaak voorkomt, is dat als je weer een bezoek brengt, er nog steeds of alweer dezelfde mensen zijn!
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#18
-spaceman- zei:
ExceptionalInsight zei:
Het maakte de toilet avonturen van het weekend wel weer eindeloos :)
Klik om te vergroten...

idd af-en-toe breng je er meer tijd door dan in de disco zelf :) wat helemaal grappig is en vaak voorkomt, is dat als je weer een bezoek brengt, er nog steeds of alweer dezelfde mensen zijn!
Klik om te vergroten...

idd, dat heb ik ook vaak, het rare is dan wel meestal dat ze best raar uit hun oge kijke :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."