#1
Ik moet kotsen van die sap @ xtc ![:(]()
Psycho_Chrono zei:ligt het aan mij of vinden jullie ook dat sapjes e.d. meestal tijdens gebruik erg zwaar op je maag liggen ?
Goanaut zei:Psycho_Chrono zei:ligt het aan mij of vinden jullie ook dat sapjes e.d. meestal tijdens gebruik erg zwaar op je maag liggen ?
Ja ik had laatst een flesje Punica waar ik tijdens een trip wat van dronk, viel nogal zwaar op de maag.. water of chai-tea is lekkerder.
Trip Unit zei:goed eten van tevoren en genoeg drinken.
Immo zei:Geef mij maar lekker water als ik aan de x ben.![]()
Psycho_Chrono zei:Immo zei:Geef mij maar lekker water als ik aan de x ben.![]()
Helemaal mee eens! in liters!
Het maakte de toilet avonturen van het weekend wel weer eindeloosPsycho_Chrono zei:Immo zei:Geef mij maar lekker water als ik aan de x ben.![]()
Helemaal mee eens! in liters!
ExceptionalInsight zei:Het maakte de toilet avonturen van het weekend wel weer eindeloosPsycho_Chrono zei:Immo zei:Geef mij maar lekker water als ik aan de x ben.![]()
Helemaal mee eens! in liters!![]()
Fuck yeah, vooral in het donker, in de zeikende regen, door pijnlijke struiken vallen en er dan nog wel even moet staan. Het feit dat het een sprookjesbos was maakte een hoop goed. (afgelopen weekend was leuk, shoot mePsycho_Chrono zei:wc avonturen zijn altijd goed![]()
ExceptionalInsight zei:Het maakte de toilet avonturen van het weekend wel weer eindeloos![]()
-spaceman- zei:ExceptionalInsight zei:Het maakte de toilet avonturen van het weekend wel weer eindeloos![]()
idd af-en-toe breng je er meer tijd door dan in de disco zelfwat helemaal grappig is en vaak voorkomt, is dat als je weer een bezoek brengt, er nog steeds of alweer dezelfde mensen zijn!

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."