Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSinaasappelsap Vermijd Out-Gaan?

Sinaasappelsap Vermijd Out-Gaan?

37 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
Beste mede drugsgebruikers,

Ik had zaterdagavond een feestje van een maat van mij.
Het was allemaal heel gezellig vantevoren enzo en ik had 1 pil (een witte met een liggende vrouw erop) had ik op.
Een uurtje erna nam ik de volgende omdat ik nog niet veel voelde.

Toen ging het mis.
Ik werd opeens helemaal draaierig en ik begon echt hevig te zweten, en je raad al dat iedereen het dan in één keer over jou heeft enzo, maar toen een maat van mij Sinaasappelsap uit de koelkast toverde, en ik een paar glazen gedronken had, voelde ik me echt, van de een op de andere seconde meteen weer goed, fit en ik was hem vollop aan het Spezen.

Weet iemand hoe dit kan of is het gewoon toeval?
Ik vond het in ieder geval heel raar, maar ik weet wel dat als ik voortaan X neem dat ik dan een pak sinaasappelsap meeneem :wink:

Alvast bedankt voor de reacties, :wave: :wave:

Groeten Juuleke
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
toeval
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
hmm vitamine c is goed voor je, toch denk ik dat dit gewoon psychologisch gewerkt heeft...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
mazzel dat ga ik onthouden mss psychologisch mss ook echt maar zeker dat ik dit onthou .. :beer:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
jow bedankt voor de snelle reacties
pfoe heb pas half uurtje geleden ofzo erop gezet en nu al reacties

TOP FORUM DIT
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
van vitaminen voel ik mij ook altijd direct fris en beter :)
maarja dat is wss meer de gedachte dat je iets gezond hebt gedronken/gegeten dat je vanzelf goed gaat voelen
tzelfde als je blijft zeggen dat je ziek bent dan wordt je ook ziek :)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
juuleke zei:
jow bedankt voor de snelle reacties
pfoe heb pas half uurtje geleden ofzo erop gezet en nu al reacties

TOP FORUM DIT
Klik om te vergroten...

gwoon veel users :wink:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
pardon dubbele post
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik denk dat je ook zonder die sinasappelsap wel op t zelfde moment je goed zou voelen. Had ik ook toen ik een lage tolerantie had en toen 2 pillen tegelijk op had.... ik viel echt bijna flauw enzo en dan opeens voel je je perfect.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
Lol een vriend van mij had dus ook een keer xtc op en we hadden van een of ander sap van de toko gedronken.
Toen hij ging kotsen kwam het door het sap zei ie ( hij had al heel de middag alcohol gedronken) maar ok :tongueout: dus vitamine kan aan getwijfeld worden :tongueout:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
Lol een vriend van mij had dus ook een keer xtc op en we hadden van een of ander sap van de toko gedronken.
Toen hij ging kotsen kwam het door het sap zei ie ( hij had al heel de middag alcohol gedronken) maar ok :tongueout: dus vitamine kan aan getwijfeld worden :tongueout:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
MonkeyBusinezz zei:
Lol een vriend van mij had dus ook een keer xtc op en we hadden van een of ander sap van de toko gedronken.
Toen hij ging kotsen kwam het door het sap zei ie ( hij had al heel de middag alcohol gedronken) maar ok :tongueout: dus vitamine kan aan getwijfeld worden :tongueout:
Klik om te vergroten...

Het kan wel dat dat sap er net iets te veel aan was. Ik heb zo ook eens heel veel gedronken, maar voelde me niet misselijk. Ik heb toen een glas water gedronken en alles kwam er weer uit...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
De 2de keer dat ik xtc ging gebruiken had ik een beetje teveel eigenlijk, ik kotste eens flink, deed even een halfuurtje rustig aan maar daarna werkte het ook weer prima, zonder sinaasappelsap. :wink:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#14
ligt het aan mij of vinden jullie ook dat sapjes e.d. meestal tijdens gebruik erg zwaar op je maag liggen ?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#15
Psycho_Chrono zei:
ligt het aan mij of vinden jullie ook dat sapjes e.d. meestal tijdens gebruik erg zwaar op je maag liggen ?
Klik om te vergroten...

Moet je eens je tanden in een kiwi zetten tijdens gebruik, je weet niet wat je meemaakt. zo goor.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dat hoeft bij mij niet tijdens gebruik te zijn :P

:kots: Kiwis :kots:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik moet kotsen van die sap @ xtc :(
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#18
Psycho_Chrono zei:
ligt het aan mij of vinden jullie ook dat sapjes e.d. meestal tijdens gebruik erg zwaar op je maag liggen ?
Klik om te vergroten...

Ja ik had laatst een flesje Punica waar ik tijdens een trip wat van dronk, viel nogal zwaar op de maag.. water of chai-tea is lekkerder.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#19
Goanaut zei:
Psycho_Chrono zei:
ligt het aan mij of vinden jullie ook dat sapjes e.d. meestal tijdens gebruik erg zwaar op je maag liggen ?
Klik om te vergroten...

Ja ik had laatst een flesje Punica waar ik tijdens een trip wat van dronk, viel nogal zwaar op de maag.. water of chai-tea is lekkerder.
Klik om te vergroten...

chaaaai <3 :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#20
goed eten van tevoren en genoeg drinken.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."