Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsonervaren xtc gebruiker -> vage trip

onervaren xtc gebruiker -> vage trip

20 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wat verwacht je als je al 2 dagen wakker bent van de speed? Dan doet het niet wat het zou moeten doen.
Beter neem je xtc een keer zonder allerlei andere drugs en dan weet je wat xtc is!
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als je slechte pillen op hebt waardoor je je slecht voelt kan speed je wel de dag doorhelpen. En ervoor zorgen dat je je minder slecht voelt.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
TechNora zei:
Nee, serieus hoe moet je het dan noemen? spacen?
Klik om te vergroten...
Touché.

Maar nee, noem het dan "strak staan" of "hard gaan" ofzo, watever, anything but "tripppen" :P
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
ExceptionalInsight zei:
TechNora zei:
Nee, serieus hoe moet je het dan noemen? spacen?
Klik om te vergroten...
Touché.

Maar nee, noem het dan "strak staan" of "hard gaan" ofzo, watever, anything but "tripppen" :P
Klik om te vergroten...

hmmm, tja ik noem het zelf geen trippen, omdat ik niet ga trippen van xtc... Maar ik heb wel es belachelijk veel gebruikt en toen was ik dus echt wel serieus aan t trippen. Maar anyway... Boeie ook toch!
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
TechNora zei:
hmmm, tja ik noem het zelf geen trippen, omdat ik niet ga trippen van xtc... Maar ik heb wel es belachelijk veel gebruikt en toen was ik dus echt wel serieus aan t trippen. Maar anyway... Boeie ook toch!
Klik om te vergroten...
Met ontzettend belachelijke hoeveelheden wil ik wel eens wat cev hebben, maar het is het woord "trippen" niet waard.
Maar genoeg gezever, ontopic; Ik denk dat als je je niet goed voelt een bommetje het niet beter maakt, al een aantal mensen gezien die kotsen van bommetjes. (hoewel ik me na een flinke kotsbui altijd vet lekker voel, maar dat kan aan mij liggen xD)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
na kotsen voel ik me ALTIJD kut
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
alhoewel xtc wel iets psychedelisch heeft is het idd niet trippen
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
Jeller zei:
alhoewel xtc wel iets psychedelisch heeft is het idd niet trippen
Klik om te vergroten...
Psychedelisch? In what way? Dat je als een hippie iedereen wilt knuffelen?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
dat je er van kunt hallucineren zeker :)?

towrdt toch geklasseerd onder de psychedelische amfetamines, maja ik vind het eigenlijk ook totaal niet trippen.. trippen versterkt gewoon je gevoelens enzo en xtc die drijft je geluk gewoon op
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
Gisteren heb k voor t eerst xtc gebruikt dit was echt te vaag voor woorden ik begon keihard te trippen ik vond alles leuk en gezellig maar kreeg niet echt een love gevoel en oook niet echt super veel energie maar dit kan ook komen om dat ik al twee dagen wakker sta van de speed. Waren dit wel goede pillen?
Is t trouwens waar als je niet goed wordt van xtc dat je dan speed moet snuifen of is bommetje maken beter dan?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
exzodus zei:
Is t trouwens waar als je niet goed wordt van xtc dat je dan speed moet snuifen of is bommetje maken beter dan?
Klik om te vergroten...

Komt op 't zelfde neer hé..
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mogen de forumregels alsjeblieft dusdanig worden aangepast dat niemand meer mag zeggen dat 'ie tript van xtc? :rolleyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
nou ik kan me voorstellen als je speed gaat slikken dat je je maag helemaal t niet meer houden kan of als je snuift dat t te snel in werkt maar werkt dat echt goed?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#14
Als je bedoelt dat speed je d'r weer bovenop zou helpen op dat moment, daar twijfel ik aan. Waarschijnlijk word je alleen nog maar strakker, fuckedupdr, en waziger.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#15
thks dat ga k dus niet proberen ^^
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#16
exzodus zei:
Gisteren heb k voor t eerst xtc gebruikt dit was echt te vaag voor woorden ik begon keihard te trippen ik vond alles leuk en gezellig maar kreeg niet echt een love gevoel en oook niet echt super veel energie maar dit kan ook komen om dat ik al twee dagen wakker sta van de speed. Waren dit wel goede pillen?
Is t trouwens waar als je niet goed wordt van xtc dat je dan speed moet snuifen of is bommetje maken beter dan?
Klik om te vergroten...

He just pulled a DarkScope!
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#17
:beer:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#18
voorstel aanvaard! :grin:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#19
ExceptionalInsight zei:
Mogen de forumregels alsjeblieft dusdanig worden aangepast dat niemand meer mag zeggen dat 'ie tript van xtc? :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Wat is daar mis mee?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#20
TechNora zei:
Wat is daar mis mee?
Klik om te vergroten...
Je maakt een grapje, right?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."