#1
Als je slechte pillen op hebt waardoor je je slecht voelt kan speed je wel de dag doorhelpen. En ervoor zorgen dat je je minder slecht voelt.
exzodus zei:Is t trouwens waar als je niet goed wordt van xtc dat je dan speed moet snuifen of is bommetje maken beter dan?

exzodus zei:Gisteren heb k voor t eerst xtc gebruikt dit was echt te vaag voor woorden ik begon keihard te trippen ik vond alles leuk en gezellig maar kreeg niet echt een love gevoel en oook niet echt super veel energie maar dit kan ook komen om dat ik al twee dagen wakker sta van de speed. Waren dit wel goede pillen?
Is t trouwens waar als je niet goed wordt van xtc dat je dan speed moet snuifen of is bommetje maken beter dan?

ExceptionalInsight zei:Mogen de forumregels alsjeblieft dusdanig worden aangepast dat niemand meer mag zeggen dat 'ie tript van xtc?![]()
Je maakt een grapje, right?TechNora zei:Wat is daar mis mee?
ExceptionalInsight zei:Je maakt een grapje, right?TechNora zei:Wat is daar mis mee?
Touché.TechNora zei:Nee, serieus hoe moet je het dan noemen? spacen?
ExceptionalInsight zei:Touché.TechNora zei:Nee, serieus hoe moet je het dan noemen? spacen?
Maar nee, noem het dan "strak staan" of "hard gaan" ofzo, watever, anything but "tripppen" :P
Met ontzettend belachelijke hoeveelheden wil ik wel eens wat cev hebben, maar het is het woord "trippen" niet waard.TechNora zei:hmmm, tja ik noem het zelf geen trippen, omdat ik niet ga trippen van xtc... Maar ik heb wel es belachelijk veel gebruikt en toen was ik dus echt wel serieus aan t trippen. Maar anyway... Boeie ook toch!
Psychedelisch? In what way? Dat je als een hippie iedereen wilt knuffelen?Jeller zei:alhoewel xtc wel iets psychedelisch heeft is het idd niet trippen
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."